Gjest dårligmedsexgitt Skrevet 28. januar 2005 #1 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei! Jeg sliter skikkelig med sexlysten for tiden...Har vært samboer i snart 8 år, og har to barn på 6 og 2 år. Sliter med depresjoner, og tar medikamenter for det. Det siste halve året må jeg si at sexlysten hat dabbet av til de grader... Jeg føler selv at jeg ikke tenner på samboeren min...har liksom ikke lyst på han, men så vet jeg ikke alikevel...jeg er ganske forvirra i følelseslivet mitt for tiden. Vi hadde en måneds pause her...han bodde et stykke unna. Vi så hverandre en liten stund hver dag...og den stunden vi da var sammen hadde vi det så fint. Og så overnattet han en natt og vi hadde da herlig sex. Vi flyttet sammen igjen, og allerede første dagen var jeg tilbake til den samme gamle meg med de forvirrede følelsene. Nå har vi bodd sammen igjen i 2 uker, og jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få opp sexlysten igjen. Noen som har noen råd å gi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #2 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg og, men det er pga atidepreesivaen. Det er en av bivirkningene. Har du snakket med legen om dette? Noen ganger kan noe så enkelt som å bytte antidepressiva-merke hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dårligmedsexgitt Skrevet 28. januar 2005 #3 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg og' date= men det er pga atidepreesivaen. Det er en av bivirkningene. Har du snakket med legen om dette? Noen ganger kan noe så enkelt som å bytte antidepressiva-merke hjelpe. Ja, går på antideppresiva jeg og...seroxat 30 mg daglig, og vet det er en bivirkning. Men sambo tror ikke på det når jeg sier det, sier det er for lett å skylde på andre ting. Men kanskje jeg burde ta meg en prat med legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #4 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvorfor tror ikke sambo det? Har han gått på antidepressiva selv? Har han medisinsk bakgrunn? Du kan jo vise han denne tråden. Jeg tar 15 mg Cipralex og sexlysten er borte som dugg for solen. Og da mener jeg borte. Nada! Hvis du søker litt på f.eks google om temaet, står det vel en del, vil jeg tro. Jeg slo opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #5 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har datet en mann som gikk på slike medisiner men han hadde sterk sexlyst hele tiden! Så rart... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2005 #6 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har datet en mann som gikk på slike medisiner men han hadde sterk sexlyst hele tiden! Så rart... :o Ikke så rart. Det er avhengig av person/resistanse, type medikamet og hvor høy dose en tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paal Skrevet 29. januar 2005 #7 Del Skrevet 29. januar 2005 Ja, går på antideppresiva jeg og... Går de fleste av damene innpå på her på antidepressiva? Eller virker det bare sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. januar 2005 #8 Del Skrevet 29. januar 2005 Går de fleste av damene innpå på her på antidepressiva? Eller virker det bare sånn? Nei heldigvis ikke jeg i allefall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå