Gjest Deppa transe Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Uff, så nyhetene i dag at nå skal mannemoten gå bakover i tid til tiden med hatt, flosshatt. Uff. Jeg som håpet på at moten for en gangs skyld skulle gjøre amnnen mer femi, med skjørt for enhver, ikke bare for spessiellt modige menn.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 Større skille i klesveien, større spenning ved å være på "feil" side av gjerdet.
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 gleder meg til klærne blir mer jentete
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #4 Skrevet 28. januar 2005 Men gjør det noe da? Skjønte ikke helt problemet. Masse moter jeg ikke har likt også, men blir ikke akkuratt deppa for det
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Fordi han er transe, og kan ikke lengre gå i klær som er litt sånn i gråsonen, slik at han føler seg kledd som en kvinne men slipper de værste blikkene..?
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Fordi han er transe' date=' og kan ikke lengre gå i klær som er litt sånn i gråsonen, slik at han føler seg kledd som en kvinne men slipper de værste blikkene..?[/quote'] Kanskje... :klø:
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #7 Skrevet 28. januar 2005 Kanskje? Haha, daniella da, har du lest innlegget hans i det hele tatt? Og navnet hans? Transe?
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #8 Skrevet 28. januar 2005 Kanskje? Haha' date=' daniella da, har du lest innlegget hans i det hele tatt? Og navnet hans? Transe?[/quote'] Jo jeg forsto. Men jeg trodde transer bare kledde seg ut innimellom.
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #9 Skrevet 28. januar 2005 Næææ, det er vel en del som kler seg feminint på en daglig basis? Da jeg gikk på videregående så var det alltid en mann som kom på busstoppet før jeg skulle av. Han hadde alltid veske, halvlangt hår, sminke, manikyr, litt feminine klær og feminine fakter. Bare litt teit de dagene han ikke hadde barbert seg før han dro til byen..
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #10 Skrevet 28. januar 2005 Næææ, det er vel en del som kler seg feminint på en daglig basis? Da jeg gikk på videregående så var det alltid en mann som kom på busstoppet før jeg skulle av. Han hadde alltid veske, halvlangt hår, sminke, manikyr, litt feminine klær og feminine fakter. Bare litt teit de dagene han ikke hadde barbert seg før han dro til byen.. Ja da stiller det seg nok annerledes.
Gjest Lilleulv Skrevet 28. januar 2005 #11 Skrevet 28. januar 2005 Må man følge moten slavisk? :o har ikke fått med meg det.
CheapChampagne Skrevet 28. januar 2005 #12 Skrevet 28. januar 2005 Trodde mannemoten ble mer og mer feminin jeg.. Har sett en del i rosa t-skjorter, og v-utringing.. Flosshatt og sånt er vel kanskje mest for dem som følger moten slavisk..?
Gjest Transvestitt Skrevet 30. januar 2005 #13 Skrevet 30. januar 2005 Jeg ønsker mer feminimisering av menn. Noen ganger klær jeg meg helt om til jente, prøver så godt jeg kan å vere jente.Hjemme blir det enklere, har på meg BH+ innlegg, stay-up og ett skjørt eller kjole. Bare litt sminke. Har behov for å kunne gå ut som mann med ett skjørt på meg en fin sommerdag.Ta på meg en bommulskjole etter badet uten å ha angst for hvordan omverdenen vil reager. Det er faktisk praktisk å bruke jenteklær innimellom. Har håpet på at moten skulle endre seg til min fordel, men det går veldig sent.
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2005 #14 Skrevet 30. januar 2005 I gothermiljøet går en del menn med skjørt og sminke. Da svart, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå