Breakeven Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Noen som har sett serien på Netflix? Jeg så den ferdig i helgen og må si jeg syntes at den var rimelig creepy og jeg satt med hjertet i halsen mange ganger, men jeg hadde ventet meg en litt mer sjokkerende slutt. Hele serien bygget seg så bra opp, og jeg ble litt skuffet over siste episode. Men alt i alt så digget jeg serien og håper på sesong 2.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 3 timer siden, Breakeven skrev: Noen som har sett serien på Netflix? Jeg så den ferdig i helgen og må si jeg syntes at den var rimelig creepy og jeg satt med hjertet i halsen mange ganger, men jeg hadde ventet meg en litt mer sjokkerende slutt. Hele serien bygget seg så bra opp, og jeg ble litt skuffet over siste episode. Men alt i alt så digget jeg serien og håper på sesong 2. Den ligger ikke på Netflix her hos meg. Anonymkode: e2d0b...221
Scherbatsky Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 58 minutter siden, AnonymBruker said: Den ligger ikke på Netflix her hos meg. Anonymkode: e2d0b...221 Samme her. Har gått og ventet på den (det kom til og med via serienytt at den skulle ligge der fra 7 november), men den vises ikke for meg heller. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 4 timer siden, Breakeven skrev: Noen som har sett serien på Netflix? Jeg så den ferdig i helgen og må si jeg syntes at den var rimelig creepy og jeg satt med hjertet i halsen mange ganger, men jeg hadde ventet meg en litt mer sjokkerende slutt. Hele serien bygget seg så bra opp, og jeg ble litt skuffet over siste episode. Men alt i alt så digget jeg serien og håper på sesong 2. Vet ikke hvor du har sett den men det er i hvert fall ikke på Netflix. Serien ligger ikke der. Anonymkode: 0ff0c...b8a
Breakeven Skrevet 21. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2017 Aha, den er ikke lansert på den norske enda. Jeg ser på irske Netflix. Anbefaler den når den blir lansert hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå