Gå til innhold

Vektoppgang siden forkontroll. BMI nå for høy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min BMI var 32,5 på første konsultasjon. De veide meg ikke, men spurte om vekten. Grensen deres var 33. Jeg har greid det kunststykket å gå opp i vekt siden det, slik at BMI nå er 33,5. Jeg har begynt på kort protokoll og skal snart inn til egguttak. Jeg er så redd for at de skal kreve at jeg går på vekten og så stanse behandlingen pga min BMI. Tror dere jeg kommer unna med det, eller blir man veid når man kommer for egguttak?

Anonymkode: 49f4e...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir ikke veid før egguttak, de tar hensyn til den vekten som du oppga på inntakssamtalen.

Antar at de kan gjøre et unntak hvis noen har blitt synlig større før egguttak, men det skal godt gjøres å bli synlig større når du allerede har en såpass høy bmi og du kun har gått opp 0,5 bmi poeng.

Anonymkode: 2dccb...83b

• Liker 1
Gjest Annypanny
Skrevet

Jeg ble heller ikke veid før egguttaket. Ble faktisk aldri veid. De spurte om vekten på telefon før behandlingen startet, og det var det. Andre med erfaring?

Skrevet

Kjære deg. Hvor sterkt ønsker du dette barnet? Der er svært gode grunner til disse reglene. Ved BMI over 33 så øker farene ekstremt mye både for deg selv og den lille i magen. Din jobb med å være en god mor starter allerede nå, ved å gi babyen din en trygg kropp å spire i.

Jeg ber deg innstendig om å jobbe med ditt forhold til mat og fysisk aktivitet. Og ønsker deg lykke til på veien videre.

Anonymkode: 09426...4d8

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...