AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Av samboer til jul? Hva ønsker dere dere? Anonymkode: 6b0ad...b8d
Nuttery Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Vi har blitt enige om å ikke handle julegaver til hverandre, men heller bruke penger på en felles reise eller opplevelse
Pixxie Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Ønsker meg ingenting. Har sagt at jeg håper at jeg får noe jeg ikke trenger men bare noe han tror jeg blir glad for å få. Så er spent🙈
Brek Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Bytting av penger, bare tullball. Dra og gjør noe hyggelig sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 Ønsker meg morgenkåpe, skjerf og lue fra Morild, nye skihansker, parfyme og øreringer i sølv. Anonymkode: 60020...5ce
Brek Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 Jeg setter pris på et bra kjæreste forhold framfor gaver og forventninger. Litt overrasket at folk forventer gaver og spesifike "ting," blir litt kvalm jeg.....
FrodeF Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 2 timer siden, Pixxie skrev: Ønsker meg ingenting. Har sagt at jeg håper at jeg får noe jeg ikke trenger men bare noe han tror jeg blir glad for å få. Så er spent🙈 Stakkars mann. Han har mest sannsynlig ingen idé om hva han skal kjøpe og du blir uansett misfornøyd.
tøva Skrevet 22. november 2017 #9 Skrevet 22. november 2017 Har ønsket meg piggsko, og håper jeg får det
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #10 Skrevet 22. november 2017 11 timer siden, Brek skrev: Jeg setter pris på et bra kjæreste forhold framfor gaver og forventninger. Litt overrasket at folk forventer gaver og spesifike "ting," blir litt kvalm jeg..... Du trenger ikke bli kvalm. Jeg og samboeren min får bare gaver av hverandre på julaften så vi synes det er kjempestas med den ene gaven og er helt enig i at vi kjøper til hverandre. Vi bruker ikke vettløst mye penger på det, og blir glade for det vi får. Jeg bare vet ikke helt hva jeg ønsker meg i år. Anonymkode: 6b0ad...b8d
Pixxie Skrevet 22. november 2017 #11 Skrevet 22. november 2017 22 timer siden, FrodeF skrev: Stakkars mann. Han har mest sannsynlig ingen idé om hva han skal kjøpe og du blir uansett misfornøyd. Haha, han er godt i gang allerede. Og jeg blir glad for alt jeg. Han er ikke en mann som ikke har peiling på hva jeg liker. Og jeg er heller ikke en person som blir misfornøyd om det jeg får ikke er dyrt/fint/eksklusivt nok. Er tanken som teller. Så trist at du ikke har opplevd annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå