Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av samboer til jul? Hva ønsker dere dere? 

Anonymkode: 6b0ad...b8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Vi har blitt enige om å ikke handle julegaver til hverandre, men heller bruke penger på en felles reise eller opplevelse :)

Skrevet

Ønsker meg ingenting. Har sagt at jeg håper at jeg får noe jeg ikke trenger men bare noe han tror jeg blir glad for å få. Så er spent🙈

Skrevet

Bytting av penger, bare tullball. Dra og gjør noe hyggelig sammen.

• Liker 2
Skrevet

Ønsker meg morgenkåpe, skjerf og lue fra Morild, nye skihansker, parfyme og øreringer i sølv. 

Anonymkode: 60020...5ce

Skrevet

Jeg setter pris på et bra kjæreste forhold framfor gaver og forventninger. Litt overrasket at folk forventer gaver og spesifike "ting," blir litt kvalm jeg.....

Skrevet
2 timer siden, Pixxie skrev:

Ønsker meg ingenting. Har sagt at jeg håper at jeg får noe jeg ikke trenger men bare noe han tror jeg blir glad for å få. Så er spent🙈

Stakkars mann. Han har mest sannsynlig ingen idé om hva han skal kjøpe og du blir uansett misfornøyd. 

Skrevet

Har ønsket meg piggsko, og håper jeg får det :) 

Skrevet
11 timer siden, Brek skrev:

Jeg setter pris på et bra kjæreste forhold framfor gaver og forventninger. Litt overrasket at folk forventer gaver og spesifike "ting," blir litt kvalm jeg.....

Du trenger ikke bli kvalm. Jeg og samboeren min får bare gaver av hverandre på julaften så vi synes det er kjempestas med den ene gaven og er helt enig i at vi kjøper til hverandre. Vi bruker ikke vettløst mye penger på det, og blir glade for det vi får. :) Jeg bare vet ikke helt hva jeg ønsker meg i år. 

Skrevet
22 timer siden, FrodeF skrev:

Stakkars mann. Han har mest sannsynlig ingen idé om hva han skal kjøpe og du blir uansett misfornøyd. 

Haha, han er godt i gang allerede. Og jeg blir glad for alt jeg. Han er ikke en mann som ikke har peiling på hva jeg liker. Og jeg er heller ikke en person som blir misfornøyd om det jeg får ikke er dyrt/fint/eksklusivt nok. Er tanken som teller. Så trist at du ikke har opplevd annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...