Grooo Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Hvordan fungerer egentlig denne auditionen? Det var jo over 6500 påmeldte, alle fikk vel ikke synge for dommerne?
Gjest lmari Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 Min ex-svigerinne var inne til audition i fjor, hun var først inne og sang for en mann som ikke var dommer. Hun kom dermed aldri så langt at hun sang for de ordentlige dommerne. Så det foregår i hvert fall en slags før-siling. Må innrømme at jeg ble skuffet da jeg hørte det. Det betyr at de som synger aller, aller verst, faktisk er sendt videre med vilje. Jeg skjønner at dette er et tv-program som skal fenge seere osv, men jeg synes likevel det er litt leit. Det betyr jo at de sitter og sier sånn "haha, hun der synger så grusomt at det kommer folk til å le av, så da sender vi henne videre". Synes det er fælt gjort mot 16-åringer uten selvinnsikt...
Grooo Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2005 Ja, var nettopp det der vi snakket om også.... Det er kun de dritt-dårlige og de gode som har sjans til å komme på TV, alle midt i mellom forsvinner ut før kameraene kommer til..
Gjest lmari Skrevet 28. januar 2005 #4 Skrevet 28. januar 2005 Ja..... Jeg prøver å si til meg selv at dette ikke er en sangkonkurranse, men et tv-program. Da kommer sånne hensyn inn. Men synes det er leit å tenke på at mange av disse antagelig ser på selv og forstår at hele Norge sitter og ler av dem....
Lillesøster Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Hvis de blir silet, ja da tenker jeg på de som siler- hva er i veien med de. Det er jo bare så mye rart innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå