Gjest Skindeep Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Hei, er mor til ei jente på 7 mnd. Vil gjerne høre med andre når de sluttet å amme og var det vanskelig ?
LilleMy Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 Med første sluttet jeg den dagen hun var ett, da var det dog bare morgenpuppen igjen... Det var ikke vanskelig i det hele tatt. Med nummer to sluttet jeg da hun var ca 4 md, det var fordi jeg knappt hadde melk igjen. Det var heller ikke noe problem, fordi jeg gradvis måtte venne henne til flaske fra 6 ukers alder.
Thomasine Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Begge mine sluttet av seg selv - en da han var 10 mnd den andre var 9,5 mnd. Heldigvis slapp jeg avvenningsperioden... :-?
Gjest skindeep Skrevet 28. januar 2005 #4 Skrevet 28. januar 2005 Takk for svar... ammer fortsatt to-tre ganger om natten .. kunne tenkt meg å vært foruten de måltidene da. men gruer meg litt til å avvenne ho fra de. De sier at når man er 6 mnd. trenger man ikke nattmåltid. (?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå