Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte noen kremer fra L'occitane for å gi bort i gave, og fikk med gaveposer. Nå som jeg skal pakke inn ser jeg at posene har stor logo, og dessuten har en ganske grell, ujulete gulfarge. Skal jeg bruke dem likevel, eller er det bedre å pakke kremene inn i papir? Er det kanskje best å legge dem i posene for så å pakke inn i papir, slik at det ikke blir så rare pakker? 

Anonymkode: d82ef...a80

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaveposer selger de i butikker som feks bokhandel hvis du vil pakke dem i noe penere. Eller gavepapir. Opptil deg det! 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte noen kremer fra L'occitane for å gi bort i gave, og fikk med gaveposer. Nå som jeg skal pakke inn ser jeg at posene har stor logo, og dessuten har en ganske grell, ujulete gulfarge. Skal jeg bruke dem likevel, eller er det bedre å pakke kremene inn i papir? Er det kanskje best å legge dem i posene for så å pakke inn i papir, slik at det ikke blir så rare pakker? 

Anonymkode: d82ef...a80

Ville lagt de i gaveposene du fikk med, og deretter pakket de inn fint gavepapir! Jeg ville synes, akkurat som du, at det er den beste løsningen! :) Da blir pakningen mer stabil og lettvint mht pakke inn i gavepapir, og helt sikkert en bedre visuell opplevelse også!:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...