Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den stille som helst vil sitte alene å jobb :fnise: Men sånn er det jo ikke lenger. Føler alle andre bare skravler. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Selv om jeg gjerne vil snakke med de. Topps mottas med takk 😂

Anonymkode: faa2c...1c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare start en samtale. Trenger ikke være komplisert. Skal du noe i ferien, helgen osv. ?

Anonymkode: eba5f...0a5

Skrevet

Jeg er profesjonell og perfeksjonist. Høflig og prøver å ha noe fint å si til de fleste og holde samtaen i gang på et hyggelig nivå. 

Anonymkode: 3f5e0...a2e

Skrevet

Ofte er det lurt å komme med egne betraktninger eller tanker. For eksempel om aktuelle saker, dine planer fremover eller lignende. Man bør jo også komme med spørsmål, men det kan ende litt kort om ingen har noen særlige svar til det. 

Anonymkode: 25dd6...d47

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ofte er det lurt å komme med egne betraktninger eller tanker. For eksempel om aktuelle saker, dine planer fremover eller lignende. Man bør jo også komme med spørsmål, men det kan ende litt kort om ingen har noen særlige svar til det. 

Synes ofte du får en hyggeligere tone om du ikke spør alt for mye. Noen spør og graver i folks privatliv uten å bli det minste flau. Da blir jeg flau på deres vegne fordi det er mangel på sosiale antenner å blande seg for mye i andres liv. Mye bedre å stille litt åpne spørsmål så kan motparten snakke om hva den er komfortabel med. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare start en samtale. Trenger ikke være komplisert. Skal du noe i ferien, helgen osv. ?

Anonymkode: eba5f...0a5

Lur tips 👍

Skrevet

Jeg er profesjonell og perfeksjonist. Høflig og prøver å ha noe fint å si til de fleste og holde samtaen i gang på et hyggelig nivå. 

Så bra, skulle ønske jeg kunne vært like flink :) 

Skrevet

Ja, det er jo sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...