Ponnijenta Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hei alle sammen! Jeg har eksamen i historie og filosofi 1 om noen uker. Spørsmålet mitt til dere er om noen her inne har hatt den eksamenen før, og om det eventuelt er noen tips og triks som er greie å få med seg! Jeg leser godt gjennom pensum nå og bruker læreplanmålene for å jobbe systematisk, men alle erfaringer og tips tas i mot med stor takk!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Haha, jeg har faktisk hatt det faget. Hmm er en stund siden. Lagde en tidslinje og så på hvordan man kunne dra de ulike filosofene inn i samme "problem", hvis du skjønner? Hva syns han om den tingen, og hva syns hun andre om den samme tingen? Og hvordan er de påvirket av sin tid? Husker ikke så mye hva temaet var, men mener det var Hobbes? Og makt? Og noe småting Anonymkode: bfdaa...463
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Det er sikkert et bra fag å ha i bakgrunnen når man skal ha exphil. Anonymkode: dfa54...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå