AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Jeg har blitt litt forelsket i en jeg studerer med. Jeg har bare kjent han i noen uker, men jeg klarer ikke slutte å tenke på han. For to uker siden klinte vi og sov sammen. Han sa at han følte seg heldig som fikk ligge der med meg. I ettertid har han vært rar. Jeg har spurt om vi skal møtes og han sier ja, men så avlyser han. Jeg skjønner ingenting. Jeg tror han liker meg, men han er så treg og tar ikke initiativ til å møtes. Nå er jeg lei og har ikke tatt kontakt på fire/fem dager. Plutselig fikk jeg en melding i går kveld hvor han bare sa at han hadde drukket øl med noen venninner. Han vet at jeg er forelsket i han. Hva er greia? Anonymkode: 21e32...393
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Han vet at du er forelsket så nå tar han det avslappet vil jeg tro. Jeg foreslår du avventer med å gjøre noe til DU hører fra ham. Selv om jeg vet hvor vanskelig det er. Anonymkode: 45ca6...305 1
bortebra Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Kanskje det er noen andre inni bildet også? Han høres forvirra ut.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Han holder deg på gress. Anonymkode: 0f209...311
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Han hadde sex med en annen jente helgen etter vi hadde sovet sammen. Grunnen til at jeg vet det er fordi han var på samme utested med noen venner av meg. Jeg dro dit i håp om å treffe han, men han var bare med hun jenten. Så forsvant han uten at jeg merket det. Vennene mine hadde sett han dra med hun jenten. Likevel tekstet vi dagene etterpå og han sa ja til å møtes som han så avlyste. Anonymkode: 21e32...393
Anonym90059005 Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han hadde sex med en annen jente helgen etter vi hadde sovet sammen. Grunnen til at jeg vet det er fordi han var på samme utested med noen venner av meg. Jeg dro dit i håp om å treffe han, men han var bare med hun jenten. Så forsvant han uten at jeg merket det. Vennene mine hadde sett han dra med hun jenten. Likevel tekstet vi dagene etterpå og han sa ja til å møtes som han så avlyste. Anonymkode: 21e32...393 Svaret er nok kanskje bare så enkelt at han ikke har spesielle følelser for deg. Han koser seg som singel, med både deg og andre jenter. Lite i hans handlingmønster som tilsier at han har noe følelser for deg i hvert fall. 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde sex med en annen jente helgen etter vi hadde sovet sammen. Grunnen til at jeg vet det er fordi han var på samme utested med noen venner av meg. Jeg dro dit i håp om å treffe han, men han var bare med hun jenten. Så forsvant han uten at jeg merket det. Vennene mine hadde sett han dra med hun jenten. Likevel tekstet vi dagene etterpå og han sa ja til å møtes som han så avlyste. Anonymkode: 21e32...393 Da vet du hvordan han konstant avlyser og kommer med unnskyldninger som: øl med venninner. Anonymkode: 45ca6...305
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 hvorfor, ikke hvordan Anonymkode: 45ca6...305
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #9 Skrevet 21. november 2017 Han er ikke verd dine følelser ts Anonymkode: 45ca6...305 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da vet du hvordan han konstant avlyser og kommer med unnskyldninger som: øl med venninner. Anonymkode: 45ca6...305 Men det virker som han blir sjalu. Jeg pratet en del med en annen fyr den kvelden vi sov sammen. Da virket det som han ble irritert på meg. Når han vet at jeg er forelsket i han skjønner jeg ikke hvorfor han har sagt at han er heldig som får tilbringe tid med meg Anonymkode: 21e32...393
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #11 Skrevet 21. november 2017 5 minutter siden, Anonym90059005 said: Svaret er nok kanskje bare så enkelt at han ikke har spesielle følelser for deg. Han koser seg som singel, med både deg og andre jenter. Lite i hans handlingmønster som tilsier at han har noe følelser for deg i hvert fall. Men kanskje han er redd for å knytte seg til meg? Anonymkode: 21e32...393
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #12 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke verd dine følelser ts Anonymkode: 45ca6...305 Han bruker henne bare, ja. Men det er nettopp det som tiltrekker TS, tror jeg. Anonymkode: f9e8e...838
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #13 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det virker som han blir sjalu. Jeg pratet en del med en annen fyr den kvelden vi sov sammen. Da virket det som han ble irritert på meg. Når han vet at jeg er forelsket i han skjønner jeg ikke hvorfor han har sagt at han er heldig som får tilbringe tid med meg Anonymkode: 21e32...393 Det er ikke unaturlig å ville ha flere samtidig. Men DU villig å dele? Jeg ville glemt ham Anonymkode: 45ca6...305
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #14 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men kanskje han er redd for å knytte seg til meg? Anonymkode: 21e32...393 Ja, for da er han ikke singel lenger. Da kan han ikke hoppe fra jente til jente lenger. Du er, for han, bare enda en i rekken. Enten slutter du å ha noe med han å gjøre, på den måten, eller så går du inn for situasjoner der du bare vil bli såret (du vet at han ikke vil velge å være sammen med deg, du håper på, men du vet at han ikke vil det). Ditt valg. Anonymkode: f9e8e...838
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #15 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke unaturlig å ville ha flere samtidig. Men DU villig å dele? Jeg ville glemt ham Anonymkode: 45ca6...305 Joda, men han har sagt at han har et øye til meg. Anonymkode: 21e32...393
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #16 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, men han har sagt at han har et øye til meg. Anonymkode: 21e32...393 Og så hadde han sex med ei annen. Anonymkode: 45ca6...305 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #17 Skrevet 21. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Ja, for da er han ikke singel lenger. Da kan han ikke hoppe fra jente til jente lenger. Du er, for han, bare enda en i rekken. Enten slutter du å ha noe med han å gjøre, på den måten, eller så går du inn for situasjoner der du bare vil bli såret (du vet at han ikke vil velge å være sammen med deg, du håper på, men du vet at han ikke vil det). Ditt valg. Anonymkode: f9e8e...838 Han virker ikke som en typisk player. Jeg vet at han har holdt på med mange jenter, men en venn av han sa at han ønsker seg kjæreste. At han ønsker seg nærhet fordi han er ensom. Anonymkode: 21e32...393
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #18 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han virker ikke som en typisk player. Jeg vet at han har holdt på med mange jenter, men en venn av han sa at han ønsker seg kjæreste. At han ønsker seg nærhet fordi han er ensom. Anonymkode: 21e32...393 Ditt valg. Vil du fortsette å bli såret av han eller vil du slutte å bli såret av han? Valget er ditt. Helt og holdent ditt. Anonymkode: f9e8e...838 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #19 Skrevet 21. november 2017 Høres ut som han er interessert i ei jente/kjæreste, men åpenbart ikke deg.. sorry. Anonymkode: 79490...abe
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #20 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han virker ikke som en typisk player. Jeg vet at han har holdt på med mange jenter, men en venn av han sa at han ønsker seg kjæreste. At han ønsker seg nærhet fordi han er ensom. Anonymkode: 21e32...393 Typisk player eller en player du vil redde. Dette begynner å høres ut som seriemordere i fengsel som får brev fra kvinner utenfor. Anonymkode: 45ca6...305 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå