Gå til innhold

Sorte prikker...


Uma

Anbefalte innlegg

Hei!

Endelig har min hud blitt finere og sliter ikke så mye med uren hud lengre,men de sorte prikkene på nesa mi ser ikke ut til å forsvinne i det hele tatt. JA,jeg er nøye med rensing og ukentlig skrubbing og maske....Og jeg bruke de riktige produktene. men lurte på om dere hadde noen tips til noe man kan gjøre eller produkter som har VIRKET på sorte prikker. Er rimelig lei av dette problemet nå.

Har sett en del på noen forskjellige produkter;

Kanebo Oil Control Wash and Mask

MD formulation Vit-A-Plus Skin Clearing Complex

MD formulation Glykose-produkt til å ha under dagkremen(for uren hud).

Noen erfaringer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vit-A-Plus Clearing Complex er nok ment kun som nødbehandling av gjenstridige kviser, for den tørker ut huden noe sinnssykt. Men tar bort underjordiske kviser i løpet av natta, nesten.

Jeg vil anbefale deg å prøveMD Formulations Facial Lotion under den vanlige kremen din. Kanskje det faktisk er nok til å få bort prikkene. Som oftest må du bruke produktet en stund før du ser en virkelig effekt, men med MD får du ofte resultatene relativt raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, tusen takk for det.

Men hvis jeg bruker en god fuktighetskrem i tillegg da? Da er det vil ikke så farlig om jeg bruker den Skin Clearing Complex-kremen....

Men hvis jeg skal bruke begge,så kan jeg jo ikke bruke begge samtidig for de skal jo under dagkremen begge. Da er det vel lurest å bruke skin Clearing Complex på dagen...den skulle visst holde huden matt. Forsvinner over natta sider du??Så effektive....Hmm, da er det vel nesten ikke noe å lure på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...