Gjest diva Skrevet 6. august 2002 #1 Skrevet 6. august 2002 Jeg har vurdert å gjennomgå en brystløftoprasjon. Er det noen som har gjort det blandt leserne ? I tilfelle hvor ? Håper på svar.
Gjest Noldus Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 En veninne av meg har gjort det. Hu ble fornøyd med hvordan det ble seende ut etterpå, men hun mistet følelsen i den ene brystvorten og den blir visstnok aldri stiv. ..Jeg for min del hadde holdt meg til en god BH Er ikke sikker på hvor hun tok operasjonen ...i Oslo tror jeg..
Gjest kaisa Skrevet 30. august 2002 #3 Skrevet 30. august 2002 NEI,ikke selv,men ei venninde.Hun hadde etter manges syn ikke trengt det,men gjorde det lell og hun var fornøyd.Hun brukte forresten 60 000 på "kroppen" sin.MEN 3år senere var det kun bysten som vi visste var falsk,kiloene hadde strømmet på igjen.Bak,lår,mave.???
Gjest toneka Skrevet 9. september 2002 #4 Skrevet 9. september 2002 Nei jeg kunne ikke tenkt meg å gjøre noe slikt som å forstørre brystene....selv om jeg ikke trenger det Er litt imot å tukle med naturen,man blir da ikke yngre med årene.....litt dumt å se ut som en ungjente når man er godt voksen synes jeg,men bevare meg vel- de må få lov å gjøre det de som vil
Mel-anie Skrevet 23. november 2002 #5 Skrevet 23. november 2002 heisann. har selv foretatt en silikonimplantasjon i brystene. det var noe jeg hadde tenkt på og ønsket å gjøre i mange år. bestemte meg så for å gjøre det, og er kjempefornøyd!! :D undersøkte mye om det på forhånd, og snakket med andre som hadde gjort det. alt har gått kjempefint, og jeg fryder meg! :D hvis noen tenker på å gjøre det samme, så gå inn på : www.fornebuklinikken.no der får dere mye info. hilsen maja
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #6 Skrevet 23. november 2002 Er det ikke forskjell på brystløft og brystforstørrelse? Eller må man ha silikon i brystet ved brystløft også?
xeyes Skrevet 24. november 2002 #7 Skrevet 24. november 2002 Nei man trenger ikke ta å legge inn silikon samtidig med brystløft. Noen gjør det da de har veldig hengebryster og når de løfter dem så blir jo mye av brystet vekk. xeyes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå