AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Jeg er litt betatt av en fyr som jeg har jobbet med. Vi jobbet sammen i to uker før han sluttet i jobben. Han har sagt til noen kollegaer (som har sagt videre til meg) at han er interessert i meg. For å være ærlig har jeg aldri tenkt på han slikt før jeg fikk vite dette. Jeg syns han er veldig kjekk, men litt høy på seg selv og bortskjemt. Ihvertfall så klinte vi på en jobbfest i helgen. Jeg føler meg veldig bra for jeg har aldri opplevd at en så kjekk mann liker meg. Problemet er at han har bedt meg på stevnemøte flere ganger og jeg har sagt ja, men i siste liten avlyser jeg. Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg er betatt av han og vil møte han, men samtidig tør jeg ikke. Jeg har tidligere vært på stevnemøter, men det har som oftest vært med folk som jeg er veldig betatt av uten å vite hva de føler for meg. Noen tips? Anonymkode: 020df...36c
stan Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Du må rett og slett kvinne deg opp! Noen ganger må man bare gå rett på, ikke vike unna. Hva har du egentlig å tape? Han har spurt flere ganger, du risikerer at han møter noen andre og da er det for seint. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Takk! Men jeg lurer på om det er fordi jeg egentlig ikke er så interessert. For tidligere har jeg virkelig villet møte dem og presset meg selv om jeg syns det er skummelt Anonymkode: 020df...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå