Gå til innhold

Duft.no igjen :/


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har ventet lengelengelenge på produkter fra duft.no... har endelig fått svar på etterlysning av produktene, men var ikke akkurat det svaret jeg ventet.

Bestilte bl.a. dermalogica-produkter, og får tilbud om å bestille på nytt til 10 % avslag fra den nye Dermalogica-avdelingen minhud.no. Men der er jo prisene mye, mye høyere enn de var på duft.no da jeg bestilte :roll:

Og hva med den andre tingen jeg bestilte da, som ikke var Dermalogica? Hvor skal jeg få den fra?

Kan de bare gjøre dette, slette min ordre sånn uten videre, drite i å gi meg beskjed, og så gi meg et dårligere tilbud enn det opprinnelige? Det står på nettsidene at prisendringer ikke skal ha tilbakevirkende kraft... Men hva i all verden skal jeg si? Har noen peiling på kjøpsloven og hva jeg egentlig har krav på? Vil ha produktene jeg bestilte, til prisen jeg bestilte dem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har de trukket pengene fra kontoen din?? I såfall kan de ikke forlange at du skal bestille på nytt med nye priser! Jeg hadde gitt beskjed om at jeg skal ha varene mine til den prisen som var når jeg bestilte de! Hvis de ikke vil gi deg det, får du avbestille hele ordren og handle et annet sted. Så dårlig kundeservice hadde jeg ikke giddet å handle med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette26

Duft.no bør du styre unna dersom du vil ha bestilte varer levert innen rimelig tid. Bestilte derfra i fjor høst, tok over 2 uker før jeg fikk pakken. Synes dette er urimelig, når de ikke informerer per epost dersom leveringtiden strekker ut over hva man kan forvente iht. ekspedering og Postens leveringsrutiner (som er på 1-3 dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysj,

En venninne av meg bestilte derifra.. sendte en mail og fikk ikke svar før all evighet senere.

Hun ønsket kansellere, og skrev dette tilbake.. De sendte varene alikevel etter kjempelenge..

Jeg skal hvertfall styre unna den butikken,

Har de ikke de dermalogica produktene på strawberrynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt derfra en gang. Det tok vanvittig lang tid. Jeg klagde og fikk kompensasjon for det...en deilig krem verdt 500,- kroner.

Men, nå har jeg hørt om mange som er misfornøyde, jeg hadde aldri bestilt derfra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...