Gå til innhold

Voldtekter gjennom tinder og happn

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tv2.no/nyheter/8987739/

Selv har jeg brukt tinder en liten stund, og anser at jeg har vært veldig heldig at det ikke har skjedd meg noe. Men dette var veldig trist. Prøver å finne kjærligheten også bli voldtatt :-(

Viktig å passe på folkens, ta med pepperspray i veska. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Charlene87 skrev:

http://www.tv2.no/nyheter/8987739/

Selv har jeg brukt tinder en liten stund, og anser at jeg har vært veldig heldig at det ikke har skjedd meg noe. Men dette var veldig trist. Prøver å finne kjærligheten også bli voldtatt :-(

Viktig å passe på folkens, ta med pepperspray i veska. 

Det er så sykt kvalmt at det skjer. Tinder og Happn har vært en veldig fin måte for oss vanlige menn å treffe damer, utrolig dumt hvis damer sluter å bruke det fordi en brøkdel av menn driver på med slikt dritt.
Jeg tror at hvis straffen for voldtekt ble modifisert at færre ville tatt sjangsen. Med det mener jeg; istedenfor en kort betinget dom så kunne straffen være å selv bli rumpevoldtatt av en svær neger (tenk; Pulp Fiction).

Skrevet

Pepperspray er ulovlig, og du kan bli straffet for å bruke den/eie den. 

Anonymkode: 07d17...82a

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruke i selvforsvar er det ulovlig ?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Charlene87 said:

Bruke i selvforsvar er det ulovlig ?

Ja, pepperspray er ulovlig uansett. En må heller bruke en såkalt "selvforsvarsspray". 

Anonymkode: b65ba...634

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Stiigen skrev:

Det er så sykt kvalmt at det skjer. Tinder og Happn har vært en veldig fin måte for oss vanlige menn å treffe damer, utrolig dumt hvis damer sluter å bruke det fordi en brøkdel av menn driver på med slikt dritt.
Jeg tror at hvis straffen for voldtekt ble modifisert at færre ville tatt sjangsen. Med det mener jeg; istedenfor en kort betinget dom så kunne straffen være å selv bli rumpevoldtatt av en svær neger (tenk; Pulp Fiction).

Jeg møtte en kjekk kar på tinder en gang, snakket med han lenge, han ville jeg skulle møte hjemme hos han , trengte ikke møtte offentlig. Det nektet han!  Fikk ikke sett han på snap eller noen ting. Så kunne vært falsk profil? Møtte han ikke. 

Begynner å bli paranoid hele greia

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Charlene87 said:

Jeg møtte en kjekk kar på tinder en gang, snakket med han lenge, han ville jeg skulle møte hjemme hos han , trengte ikke møtte offentlig. Det nektet han!  Fikk ikke sett han på snap eller noen ting. Så kunne vært falsk profil? Møtte han ikke. 

Begynner å bli paranoid hele greia

Bra du ikke møtte han. 

Tror det gjelder å ta samme forholdsregler som man ville anbefalt sine egne døtre. Om det er en seriøs mann så har han forståelse for det og man kan i hvert fall redusere sjansen for å bli utsatt for voldtekt. 

Edit: Ser man på lenken så ser man at en av mennene ble dømt for voldtekt av to søstre. Det viser vel at selv om man passer på å ikke møte en fremmed mann alene så er det fortsatt ingen garanti mot å bli voldtatt. :icon_frown:

Endret av potetstappe
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, potetstappe skrev:

Bra du ikke møtte han. 

Tror det gjelder å ta samme forholdsregler som man ville anbefalt sine egne døtre. Om det er en seriøs mann så har han forståelse for det og man kan i hvert fall redusere sjansen for å bli utsatt for voldtekt. 

Edit: Ser man på lenken så ser man at en av mennene ble dømt for voldtekt av to søstre. Det viser vel at selv om man passer på å ikke møte en fremmed mann alene så er det fortsatt ingen garanti mot å bli voldtatt. :icon_frown:

Ja, er glad jeg ikke møtte han, han bare blokka meg etterpå :-/ fordi jeg ønsket å føle meg trygg, ble lissom sur for at jeg ikke trodde på han?!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det finnes voldtekstforbrytere der som alle andre steder. De finnes jo overalt hvor det finnes potensielle ofre. 

Anonymkode: beb3a...ab9

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Stiigen skrev:

Kanskje du og din rasistisk holdning fortjener det samme!

Anonymkode: 0ae84...072

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som var rasistisk?

Anonymkode: 8378a...888

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sitert feil innlegg eller noe? Kan ikke finne noe rastistisk i dette innlegget, da må du isåfall peke ut hva du mener er rastistisk

Anonymkode: d176b...1a5

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, jeg vil nå heller betale et lite gebyr for å bære pepperspray enn å bli voldtatt. 

Anonymkode: 5e5b1...33d

• Liker 3
Skrevet

Uansett så funker det å ha hårspray også :) 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som var rasistisk?

Å si at det å bli "rumpevoldtat av en svær neger som straff" er jo litt på kanten. Hadde vært artig å se han si det til en mørkhudet person 🙃

Anonymkode: 838e7...b95

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Charlene87 skrev:

Uansett så funker det å ha hårspray også :) 

Eller chilliolje i sprayflaske :) Gjerne tilsatt farge slik at gjerningdmannen kan bli gjenkjent 

Anonymkode: 6490e...1eb

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller chilliolje i sprayflaske :) Gjerne tilsatt farge slik at gjerningdmannen kan bli gjenkjent 

Anonymkode: 6490e...1eb

Smart ^^

• Liker 2
Skrevet

Eventuelt hårspray og lighter....mini flammekaster😁😁

• Liker 2
Skrevet

Jeg møtte en type på tinder som en venn av meg kjente. Følte det ga er slags grønt lys - vi møttes hjemme hos han.

Men jeg erfarte smertelig at uansett hvem det er bør man møtes offentlig. Jeg ble voldtatt, brutalt og grovt. Ble sak og endte opp med 150’ i erstatning.

Aldri bli med folk hjem før du føler deg trygg og klar for det...

Anonymkode: 78d8a...a29

Skrevet

Jeg har mer en følelse av at media liker å lage skremselspropaganda om alt som er populært. Spørsmålet er egentlig heller hvor stor sannsynligheten er. Husk at det er veldig mange brukere av tinder, så derfor er det noe som er populært for media å skrive om. Man trenger bare 1 tilfelle av voldtekt, utav 1 million tinderdates for å lage skriverier, men sjansen for at det ene offeret er akkurat deg er veldig liten. Man hører om den ene voldtekten, ikke de 999.999 andre datene som gikk bra. Man hører mindre om voldtekter på private nach, for da har ikke media noe gjenkjennelig navn som "tinder" eller "happn" å putte i overskriften for å tiltrekke oppmerksomhet med.

Det er f.eks. større sjanse for å omkomme i en ulykke enn det er å vinne i lotto. Likevel tipper folk lotto selv om de statistisk sett kommer til å bli utsatt for en dødsulykke før de vinner. Og man går likevel rundt og er mer optimistisk på å skulle vinne, enn man er bekymret for å omkomme i en ulykke.

Jeg tenker at man bør bruke vanlig sunn fornuft, men ikke bekymre seg så alt for mye. Det er alltid en risiko med alt man gjør. Man kan ikke slutte å leve livet av den grunn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...