Gå til innhold

Duft.no igjen :/

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ventet lengelengelenge på produkter fra duft.no... har endelig fått svar på etterlysning av produktene, men var ikke akkurat det svaret jeg ventet.

Bestilte bl.a. dermalogica-produkter, og får tilbud om å bestille på nytt til 10 % avslag fra den nye Dermalogica-avdelingen minhud.no. Men der er jo prisene mye, mye høyere enn de var på duft.no da jeg bestilte :roll:

Og hva med den andre tingen jeg bestilte da, som ikke var Dermalogica? Hvor skal jeg få den fra?

Kan de bare gjøre dette, slette min ordre sånn uten videre, drite i å gi meg beskjed, og så gi meg et dårligere tilbud enn det opprinnelige? Det står på nettsidene at prisendringer ikke skal ha tilbakevirkende kraft... Men hva i all verden skal jeg si? Har noen peiling på kjøpsloven og hva jeg egentlig har krav på? Vil ha produktene jeg bestilte, til prisen jeg bestilte dem til! :-x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om de har rett til å slette din ordre sånn uten videre.

Har du kopi av ordre bekreftelsen med pris osv?

Om du har det ville jeg i så fall ha prøvd meg på å kreve produktene til den avtalte prisen. Og i alle fall be dem henvise til lover og regler som viser at de kan avlyse din ordre.

Lyke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...