AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Er noen her redde for lastebilterror og hva gjør dere hvis dere er et sted der lastebilterror kan skje? Går dere andre veier (inn i sidegater og sånn) i tilfelle en lastebil kan komme til å meie ned menneskegrupper? Anonymkode: b153c...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Nei. Tar ingen forholdsregler. Anonymkode: 1708a...2cc 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Det kunne ikke ramle meg inn å gå rundt og være redd for noe sånt. Sjansen for at det skjer er latterlig liten i forhold tli å bli meiet ned av en fyllekjører, få en isblokk i hodet fra et høyt tak, ramle ned i et kumlokk, osv osv osv. Herregud så slitsomt det må være å være deg, ts, om du går rundt og faktisk tenker på sånt og ikke tør gå normale steder i frykt for en veldig spesifikk og sær ting. Anonymkode: d1977...7db 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Har jeg aldri tenkt over, og jeg har angst for alt! Anonymkode: 572d7...43d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har jeg aldri tenkt over, og jeg har angst for alt! Anonymkode: 572d7...43d Har du? Alt utenom lastebilterror? Aldri tenkt over det før det sto i avisen. Lastebilterror? Jeg trodde terror var bomber og sånt. Ikke lastebiler som råkjører? Anonymkode: b153c...d2a
Frøkensina Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du? Alt utenom lastebilterror? Aldri tenkt over det før det sto i avisen. Lastebilterror? Jeg trodde terror var bomber og sånt. Ikke lastebiler som råkjører? Anonymkode: b153c...d2a Det handler jo ikke om råkjøring, men terror ved å drepe så mange som mulig ved hjelp av kjøretøyet. Det har vel ikke vært en "greie" før Nice i fjor sommer (og de andre som fulgte i Berlin, London og Stockholm) eller før IS oppfordret sine tilhengere om å bruke alle midler inkludert kjøretøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå