Gå til innhold

Lastebilterror. Forhåndsregler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen her redde for lastebilterror og hva gjør dere hvis dere er et sted der lastebilterror kan skje? Går dere andre veier (inn i sidegater og sånn) i tilfelle en lastebil kan komme til å meie ned menneskegrupper? 

Anonymkode: b153c...d2a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Tar ingen forholdsregler. 

Anonymkode: 1708a...2cc

• Liker 3
Skrevet

Det kunne ikke ramle meg inn å gå rundt og være redd for noe sånt. Sjansen for at det skjer er latterlig liten i forhold tli å bli meiet ned av en fyllekjører, få en isblokk i hodet fra et høyt tak, ramle ned i et kumlokk, osv osv osv. 

Herregud så slitsomt det må være å være deg, ts, om du går rundt og faktisk tenker på sånt og ikke tør gå normale steder i frykt for en veldig spesifikk og sær ting.

Anonymkode: d1977...7db

• Liker 3
Skrevet

Nei, tenker ikke over det

Skrevet

Har jeg aldri tenkt over, og jeg har angst for alt!

Anonymkode: 572d7...43d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg aldri tenkt over, og jeg har angst for alt!

Anonymkode: 572d7...43d

Har du? Alt utenom lastebilterror?

Aldri tenkt over det før det sto i avisen. Lastebilterror? Jeg trodde terror var bomber og sånt. Ikke lastebiler som råkjører? :klo: 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du? Alt utenom lastebilterror?

Aldri tenkt over det før det sto i avisen. Lastebilterror? Jeg trodde terror var bomber og sånt. Ikke lastebiler som råkjører? :klo: 

Det handler jo ikke om råkjøring, men terror ved å drepe så mange som mulig ved hjelp av kjøretøyet. Det har vel ikke vært en "greie" før Nice i fjor sommer (og de andre som fulgte i Berlin, London og Stockholm) eller før IS oppfordret sine tilhengere om å bruke alle midler inkludert kjøretøy. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...