Gjest Lilleulv Skrevet 28. januar 2005 #1 Del Skrevet 28. januar 2005 noen som har en mal på en engelsk CV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. januar 2005 #2 Del Skrevet 28. januar 2005 På engelsk skriver de CV'ene etter hva slags jobb de søker på, nesten sånn at de skriver søknaden sin i cv'en. her finner du en liste over CV'er til forskjellige jobber: her Du trenger også et cover letter - det finner du på samme siden. Lykke til da = ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 28. januar 2005 #3 Del Skrevet 28. januar 2005 På engelsk skriver de CV'ene etter hva slags jobb de søker på, nesten sånn at de skriver søknaden sin i cv'en. her finner du en liste over CV'er til forskjellige jobber: her Du trenger også et cover letter - det finner du på samme siden. Lykke til da = ) ojojoj :o Jeg holder på å oversette min til engelsk bare jeg... jeg søker på en jobb i norge altså, men med 9 uker i usa (sikkert derfor de ønsker cv også på engelsk). tror du ikek det bare holder å oversette den til engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. januar 2005 #4 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvis nordmenn skal ansette deg så holder det helt sikkert bare å oversette den. Men skal Amerikanerne se på den vil de nok mest sannsynlig synes den ser veldig merkelig ut. De har jo helt motsatt oppsett der borte... Vet ikke jeg, du kan jo høre med dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 29. januar 2005 #5 Del Skrevet 29. januar 2005 Når jeg bodde i England, så skrev vi CV OG coverletter. Så det kommer antageligvis an på om det er et engelsk eller amerikansk selskap hva du bør gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. januar 2005 #6 Del Skrevet 29. januar 2005 det er internasjonalt.... altså samarbeid med flere land, og vi skal til USA. så jeg mener ikke britisk, men bare engelsk språk liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå