AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Jeg er ikke en stor Marvel, DC eller superhelt entusiast. Har overhodet ingen kunnskaper om alle disse karakterene som det blir laget serier og filmer av fra tegneseriene. Har sett noe, og synes f.eks Jessica Jones var en bra serie da jeg likte den realistiske og mørke stemningen uten at det ble «over the top». Prøvde meg også så vidt på Daredevil når den kom ut men stoppet etter andre episode da det ikke fenget meg. Synes derimot The punisher så interessant ut. Vet at det finnes flere filmer, men har aldri sett dem og visste i grunn heller ikke at det var en Marvel karakter før den dukket opp blant nyhetene på Netflix. Uansett. Har sett første episode og synes den var veldig bra, og meget interessant. Har begynt på episode to, og når en av hovedkarakterene fra Daredevil dukket opp måtte jeg søke henne opp. Da ser jeg plutselig at Frank Castle ‘The Punisher’ er med i hele andre sesong av Daredevil. Så da lurer jeg. Må man se Daredevil for å forstå hele historien til Frank? Går man glipp av viktige detaljer og grunnhistorien til hvem han er som person ved å ikke se Daredevil? Hvordan er tidslinjen, er handlingen i Daredevil før handlingen i serien The Punisher? Eller går det fint an å bare se The Punisher uten at man går glipp av noe viktig? Anonymkode: 219d9...2aa
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Nå har ikke jeg sett the Punisher enda, men mye av historien hans og hvorfor han er blitt som han er blitt, kommer frem i sesong 2 av Daredevil, så jeg ville absolutt ha sett den. Jeg synes han eide mye av den sesongen. Tror du går glipp av mye informasjon ved å unngå å se det siden disse seriene er flettet sammen. Anonymkode: aa3c7...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå