Gå til innhold

Ingen bortfallsblødning etter p-pilleslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta på p-pillene nå for 11 dager siden:nori: Jeg prøver nå å orientere meg i "prøvere verden" men er ikke helt med enda. 

Jeg har altså ikke fått noen blødning av noe slag enda.

Jeg hoppet som regel over mensen når når jeg brukte ppillene (gikk rett videre på neste brett). Tidligere har jeg fått bortfallsblødning et par dager etter jeg glemte en pille.  

Etter hva jeg har lest så kan jeg i teorien ha hatt/få eggløsning allerede? De fleste trådene på nettet handler om de som ikke får ordentlig mensen etter bortfallsblødning, men ikke så mye info om de som ikke får bortfallsblødning.

Noen som har opplevd dette? Tegn på at det kan ta lang tid?

Anonymkode: a4809...cfc

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet

Altså, første gangen jeg sluttet på pillen tok det over ett år før jeg fikk mensen tilbake. Ergo ingen eggløsning. Andre gangen fikk jeg normal syklus etter tre måneder. Da hadde jeg vært på pillen i bare to år.

Det kan ta tid. 

Skrevet

OK. Jeg trodde de fleste fikk "ppillemensen" raskt og at det etter dette igjen kan ta lang tid før man får "ordentlig" mens. Du fikk ikke noe slags blødning på ett år etter pilleslutt?

Er selvsagt veldig utålmodig og optimistisk førstegangsprøver :P

• 3 uker senere...
Skrevet

Oppdaterer for de som kanskje opplever det samme.

Det ble aldri noen mensen eller bortfallsblødning på meg. Gravid på første forsøk. 1-2 uker på CB digital i dag :D

Skrevet

Sluttet du midt i ett brett? Gratulerer så mye <3

Skrevet

Takk 😊 Sluttet midt i et brett ja.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye!! ✨ Jeg har samme «problemet» som du trodde du hadde. Jeg sluttet med p-piller for ca 8-9 dager siden. Sluttet etter sukkerpille uken, men har enda ikke fått bortfallsblødning etter p-pillene. Har hatt mye murring og vond rygg/stråling nedover mot rumpe/lår, så har virket som noe skulle komme. Her har det ikke kommet annet enn økt (!!) utflod, melkehvit. Føler liksom jeg aldri kommer i gang med prøvingen når jeg ikke får noe tegn på blødning 😔 Vet det bare er gått noen dager, men man går liksom å venter og blir veldig utålmodig 😕

Anonymkode: 23614...d14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...