AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Skulle gjerne hatt en skikkelig god og varm cardigan man blir varm av å se på! Tenkte å benytte muligheten med Black Friday å kjøpe en, men vet ikke helt hva jeg ser etter. Har dere noen forslag? Nettbutikk, fysisk butikk - spiller ingen rolle. Noen av motebutikkene i nærheten er Vartdal Match, Companys, Vero Moda, Days like this og de «vanlige» (HM, Cubus, Bik bok osv). Hva tenker dere jeg må se etter? forslag? Anonymkode: ba0ed...ef9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Hva er _det_ med dette egentlig? Anonymkode: 4054d...72b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er _det_ med dette egentlig? Anonymkode: 4054d...72b Det understreker at den skal være _varm_. Er det det betyr, understreking hadde du noen forslag? Anonymkode: ba0ed...ef9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Det understreker at den skal være _varm_. Er det det betyr, understreking hadde du noen forslag? Anonymkode: ba0ed...ef9 Dropp det. eller kanskje det bare ermeg som synes det er litt irriterende.. Anonymkode: 4054d...72b 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne hatt en skikkelig god og varm cardigan man blir varm av å se på! Tenkte å benytte muligheten med Black Friday å kjøpe en, men vet ikke helt hva jeg ser etter. Har dere noen forslag? Nettbutikk, fysisk butikk - spiller ingen rolle. Noen av motebutikkene i nærheten er Vartdal Match, Companys, Vero Moda, Days like this og de «vanlige» (HM, Cubus, Bik bok osv). Hva tenker dere jeg må se etter? forslag? Anonymkode: ba0ed...ef9 Companys har ihvertfall en fra Selected Femme. Svart, halvlang, god og varm. Kr 1799,- Måtte bare kjøoe den, til tross for at jeg har et bredt utvalg fra før av, fordi den var helt perfekt. Anonymkode: 87ef2...b26
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Companys har ihvertfall en fra Selected Femme. Svart, halvlang, god og varm. Kr 1799,- Måtte bare kjøoe den, til tross for at jeg har et bredt utvalg fra før av, fordi den var helt perfekt. Anonymkode: 87ef2...b26 Hehe, så lenge den gjør nytten så 😁 takk for tips! Anonymkode: ba0ed...ef9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 ok, var ikke den eneste. Anonymkode: 4054d...72b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ok, var ikke den eneste. Anonymkode: 4054d...72b Som syntes _dette_ er _irriterende_? Jeg syntes det er _like_ _irriterende_ med dere som absolutt _skal_ kommentere det. Kan dere ikke _bare_ svare på det _jeg_ spørr _om_? Anonymkode: ba0ed...ef9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå