Gå til innhold

En god og _varm_ cardigan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt en skikkelig god og varm cardigan man blir varm av å se på! Tenkte å benytte muligheten med Black Friday å kjøpe en, men vet ikke helt hva jeg ser etter. Har dere noen forslag? Nettbutikk, fysisk butikk - spiller ingen rolle. Noen av motebutikkene i nærheten er Vartdal Match, Companys, Vero Moda, Days like this og de «vanlige» (HM, Cubus, Bik bok osv). 

Hva tenker dere jeg må se etter? :) forslag? 

Anonymkode: ba0ed...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er _det_ med dette egentlig?

Anonymkode: 4054d...72b

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er _det_ med dette egentlig?

Det understreker at den skal være _varm_. Er det det betyr, understreking :) hadde du noen forslag? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det understreker at den skal være _varm_. Er det det betyr, understreking :) hadde du noen forslag? 

Dropp det. eller kanskje det bare ermeg som synes det er litt irriterende..

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne hatt en skikkelig god og varm cardigan man blir varm av å se på! Tenkte å benytte muligheten med Black Friday å kjøpe en, men vet ikke helt hva jeg ser etter. Har dere noen forslag? Nettbutikk, fysisk butikk - spiller ingen rolle. Noen av motebutikkene i nærheten er Vartdal Match, Companys, Vero Moda, Days like this og de «vanlige» (HM, Cubus, Bik bok osv). 

Hva tenker dere jeg må se etter? :) forslag? 

Companys har ihvertfall en fra Selected Femme. Svart, halvlang, god og varm. Kr 1799,-

Måtte bare kjøoe den, til tross for at jeg har et bredt utvalg fra før av, fordi den var helt perfekt. :fnise:

Anonymkode: 87ef2...b26

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Companys har ihvertfall en fra Selected Femme. Svart, halvlang, god og varm. Kr 1799,-

Måtte bare kjøoe den, til tross for at jeg har et bredt utvalg fra før av, fordi den var helt perfekt. :fnise:

Anonymkode: 87ef2...b26

Hehe, så lenge den gjør nytten så 😁 takk for tips! 

Skrevet

ok, var ikke den eneste.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ok, var ikke den eneste.

Som syntes _dette_ er _irriterende_?

Jeg syntes det er _like_ _irriterende_ med dere som absolutt _skal_ kommentere det. Kan dere ikke _bare_ svare på det _jeg_ spørr _om_? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...