AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Å høre lyden av musefella slå over musa og gjøre kort prosess. Tipp om ny ost skal på den i fall det er flere enn den ene, her skal det bli tatt livet av flere mus frem til jeg finner ut av hvor de ekle dyrene kommer seg inn hit... Kan en mus komme seg inn så kan flere gjøre det samme, her skal ALLE steder tettes og frem til det er gjort så skal musefeller med ost få ta flere liv dersom det er flere av dem? Dere aner ikke hvor herlig det var å våkne av det smekket, er generelt glad i dyr men de ekle vesenene vil jeg absolutt ikke se her hos meg. Jeg er på krigsstien nå... Anonymkode: 53df7...11d
Perle Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 (endret) Javel. Jeg gjør det jeg også, da jeg liksom må ta vare på huset mitt, men jeg koser meg ikke med det. Å nyte og ta livet av dyr, selvom det er snakk om skadedyr, synes jeg er mildt sagt spesielt. Endret 21. november 2017 av Perle 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Nyte og nyte... Skulle gjerne vært ondet foruten. Men ja, det var herlig å få tatt i alle fall en. Håper det ikke blir flere, men er redd det gjør det. Og er her flere så skal dem dø og jeg skal feire hver at hver eneste en er død og borte. Må få satt en stopper for denne invasjonen, det ekle dyret var feit. Kan ikke bruke gift heller for vil ikke ha døde mus liggende å råtne i veggene her. Anonymkode: 53df7...11d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Nyte og nyte... Skulle gjerne vært ondet foruten. Men ja, det var herlig å få tatt i alle fall en. Håper det ikke blir flere, men er redd det gjør det. Og er her flere så skal dem dø og jeg skal feire hver at hver eneste en er død og borte. Må få satt en stopper for denne invasjonen, det ekle dyret var feit. Kan ikke bruke gift heller for vil ikke ha døde mus liggende å råtne i veggene her. Anonymkode: 53df7...11d ja. Anonymkode: 99b1a...b8b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Å høre lyden av musefella slå over musa og gjøre kort prosess. Tipp om ny ost skal på den i fall det er flere enn den ene, her skal det bli tatt livet av flere mus frem til jeg finner ut av hvor de ekle dyrene kommer seg inn hit... Kan en mus komme seg inn så kan flere gjøre det samme, her skal ALLE steder tettes og frem til det er gjort så skal musefeller med ost få ta flere liv dersom det er flere av dem? Dere aner ikke hvor herlig det var å våkne av det smekket, er generelt glad i dyr men de ekle vesenene vil jeg absolutt ikke se her hos meg. Jeg er på krigsstien nå... Anonymkode: 53df7...11d Du bør lokke de ut av huset før du tetter.. Ellers blir de liggende inne i veggene og dø og du får likstank i huset. Hør med skadedyrfirma for råd om hvordan lokke de ut av huset. Anonymkode: ec44d...88e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 Jeg har tatt to aborter. Jeg koste meg like mye begge gangen! Anonymkode: fa24e...ea8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #9 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt to aborter. Jeg koste meg like mye begge gangen! Anonymkode: fa24e...ea8 Hvor gammel er du? Anonymkode: 3c1b5...e2f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Morder Empati er en fin bil. Anonymkode: 3c1b5...e2f
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. november 2017 #11 Skrevet 21. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Empati er en fin bil. Anonymkode: 3c1b5...e2f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #12 Skrevet 21. november 2017 Lystmorder! Anonymkode: 76f57...91c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #13 Skrevet 21. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lystmorder! Anonymkode: 76f57...91c I dette tilfellet så definnitivt!! Anonymkode: 53df7...11d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #14 Skrevet 21. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør lokke de ut av huset før du tetter.. Ellers blir de liggende inne i veggene og dø og du får likstank i huset. Hør med skadedyrfirma for råd om hvordan lokke de ut av huset. Anonymkode: ec44d...88e Skal forhøre meg med venn som jobber i nettopp et skadedyr-firma. Han kan ikke hjelpe meg selv, bor 50 mil unna, men råd kan han gi. Takk for tips forresten. Anonymkode: 53df7...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå