Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Har fått en engelsk oppgave der jeg skal forklare hva jeg mener det å være paotrisk betyr, og å skrive om jeg selv syns jeg er patriostisk, og hvorfor. Jeg aner ikke hva being patriotic betyr..! noen som kan hjelpe meg litt med å forklare det...hadde vært til stoooor hjelp :D
Dru Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Patriotism Her er forklaring
Gjest Valhalla Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Et sterkt land er et land med patriotiske innbyggere, se min signatur også : ) Å den oppgaven skulle jeg virkelig ønske jeg hadde fått!
Dru Skrevet 28. januar 2005 #4 Skrevet 28. januar 2005 Et sterkt land er et land med patriotiske innbyggere' date=' se min signatur også : ) Å den oppgaven skulle jeg virkelig ønske jeg hadde fått![/quote'] Samme her, men av en eller annen merkelig grunn, så tror jeg våre oppgaver hadde blitt veldig forskjellige
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Jeg ville nok ha brukt litt tid på å drøfte grensedragningen mellom sunn patriotisme på den ene siden og usunn, stupid, blind og farlig fanatisme lenger ute på samme side. Nasjonalt orienterte fanatikere finnes dessverre i alle land og alle religioner, men er dét noen unnskyldning?
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Jeg ville nok ha brukt litt tid på å drøfte grensedragningen mellom sunn patriotisme på den ene siden og usunn, stupid, blind og farlig fanatisme lenger ute på samme side. Nasjonalt orienterte fanatikere finnes dessverre i alle land og alle religioner, men er dét noen unnskyldning? Helt enig!
Gjest Valhalla Skrevet 28. januar 2005 #7 Skrevet 28. januar 2005 Tror nok du ville få en god karakter ved å følge Trøffel sitt råd.
LilleSol Skrevet 29. januar 2005 #8 Skrevet 29. januar 2005 Jeg ville nok ha brukt litt tid på å drøfte grensedragningen mellom sunn patriotisme på den ene siden og usunn, stupid, blind og farlig fanatisme lenger ute på samme side. Nasjonalt orienterte fanatikere finnes dessverre i alle land og alle religioner, men er dét noen unnskyldning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå