Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sørensen
Skrevet

Min kone oppdaget i uken at jeg har hatt et kort forhold til en annen. Dette forholdet kom av spenningen med det forbudte. Dama var fin og villig og jeg trodde ikke min kone noen gang skulle oppdage dette.

Har dere noen gode råd til hvordan jeg kan overbevise min kone om at jeg elsker henne og at dette aldri kommer til å sje igjenn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du fortjener henne. Hun kan finne seg noen bedre.

Ingen råd her.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan dessverre aldri overbevise henne om at du elsker henne eller at du er verd å stole på.

Hun har nok fått både tillit og selvfølelse totalt rasert pga av din trang til spenning. Og vil for alltid lure på hvorfor hun ikke var nok for deg.

Om ikke ekteskapet er rasert, så vil det aldri bli det samme.

Synes synd på dere begge.

Skrevet

Selvfølgelig vil dere kunne finne tilbake til hverandre hvis dere begge vil og jobber for det. Men du må ikke forvente at det vil bli lett. Kanskje DU skulle foreslå at dere går til parterapi sammen en stund?

Tror du må være forberedt på mye tårer og bitterhet framover, og på å diskutere denne saken opp og i mente mange mange ganger. Det må du selvsagt finne deg i. Det at DU har kommet over romansen betyr ikke at kona di har gjort det. Du kan jo selv sette deg i hennes sted, tenke litt på hvordan du hadde hatt det inni deg hvis hun hadde hatt en "liten greie" med en annen mann. Bare sex altså, fordi han var så deilig. Tipper du ikke hadde følt deg så høy i hatten på en stund.

Men jeg tror på ekteskapet. Troskap er lovet og er viktig, men mennesket er svakt. Å tilgi og gå videre bør kunne ha en plass innenfor et ekteskap. Det heter tross alt "i gode og i onde dager". Bare vær forberedt på lang og hard jobbing i motvind.

Gjest Rimfrost
Skrevet

Ingen råd her

Skriver under på denne !!

Fatter ikke hva som får folk til å gjøre slik, for så å forvente at alt skal bli bra igjen . :hakeslepp:

Skrevet

Ingen råd her.

Slenger meg på denne jeg og!

Skrevet

Høres ut som om du angrer bare fordi du ble oppdaget. Ikke noe godt utgangspunkt spør du meg. Hvorfor skulle hun tro på at du ikke kommer til å gjøre det igjen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper hun dumper deg!

Hvis hun ikke er oppdiktet da... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...