AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Jeg har hatt en denne vennen siden bhg. Vi kjenner hverandre godt. I det siste har jeg fått en følelse av at han liker meg. Han har lagt armen rundt meg når vi hadde en filmkveld sammen. Jeg fikk en rar følelse inni meg og ble litt satt ut av det, men jeg likte det, da! Jeg ble bare så handlingslammet... dette er en stund siden og jeg er litt småredd han har følt jeg avviste han og ikke ville. Ikke var interessert. Og jeg er nok det, for jeg tenker mye på han. Men jeg er virkelig redd for å gjøre tilnærmelser. Jeg har aldri hatt et forhold eller hatt sex med noen før. Så dette med dating og flørting er helt nytt for meg! Jeg føler liksom at jeg må forklare meg litt for han. Selv om det kanskje er litt teit og unødvendig. Jeg har avlyst to møter med han siden den gang for jeg er redd, og feiget ut. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 204d7...325
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Ta iniativ til å møtes igjen, se en film og sett deg i armkroken hans å si at "så koselig det er å sitte i armkroken din, jeg har tenkt på det helt siden jeg feiga ut sist, men jeg er ikke så vant med sånne situasjoner " Anonymkode: 0852b...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå