Sphere Skrevet 22. november 2017 #21 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er du bare trist Sphere. Lukk øynene og kjenn etter neste gang. Du kjenner forskjellen på G og A. G er ruglete mens A ligger på baksiden av cervix. Hvis du ikke rekker inn kan det skyldes at ikke bare utstyret ditt er lite, men også fingrene. Generelt kort du? Anonymkode: 65f25...2a2 Men seriøst, du må da evne å se at den animasjonen er helt på trynet. G-punktet er ikke 15 cm inn. Da må den selvsagt også ekskluderes som noe som helst av betydning. Du skjønner den? Til og med jeg har gitt en del kvinner G-punktsorgasme, ikke bare med fingrene, så klart den animasjonen er helt på trynet. 1
draug 75 Skrevet 22. november 2017 #22 Skrevet 22. november 2017 TS, det ligger inne i skjeden. Det er sikkert helt i orden at du tar deg tid og leter etter det. (Inspirert av en vits fra først på nittitallet: Mannfolk vet stort sett ikke hvor klitoris er, men hva gjør det, det er så deilig at de leter.)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #23 Skrevet 22. november 2017 9 timer siden, Sphere skrev: Men seriøst, du må da evne å se at den animasjonen er helt på trynet. G-punktet er ikke 15 cm inn. Da må den selvsagt også ekskluderes som noe som helst av betydning. Du skjønner den? Til og med jeg har gitt en del kvinner G-punktsorgasme, ikke bare med fingrene, så klart den animasjonen er helt på trynet. Nei, det er faktisk du som er helt på trynet Sphere. Ikke meg du kommenterte til nå men vi er mange her på forumet som syns det er på tide at du gir deg. Selv om du har lest utallige nettsider om peniser for å lære deg å sette pris på egen lille penis, så er du ingen penis og sex ekspert. Peiling på anatomi har du hvertfall ikke. Kast inn håndklet! Animasjonen viser ikke g punktet 15 cm inn, bruk øya. Anonymkode: c310e...207 5
Sphere Skrevet 22. november 2017 #24 Skrevet 22. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er faktisk du som er helt på trynet Sphere. Ikke meg du kommenterte til nå men vi er mange her på forumet som syns det er på tide at du gir deg. Selv om du har lest utallige nettsider om peniser for å lære deg å sette pris på egen lille penis, så er du ingen penis og sex ekspert. Peiling på anatomi har du hvertfall ikke. Kast inn håndklet! Animasjonen viser ikke g punktet 15 cm inn, bruk øya. Anonymkode: c310e...207 Blir nesten nødt til å bruke t-skje her, skjønner jeg. Foreslår du sjekker animasjonen på nytt. Den første animasjonen viser en penis på 6 inches (15 cm) som såvidt rekker bort til g-punktet. Ergo må dette geniet som lagde animasjonen tro at g-punktet ligger 15 cm inn. Han har heller ikke tatt med i beregningen at kvinner er skapt veldig forskjellig, og utelatt noe så viktig som muskelbruk, heller ikke det at man etterhvert tilpasser seg hverandre. Til en viss grad. Dvs en totalt ubrukelig animasjon. Og det at du og dine peniskonspivenner blir lei meg, vil bare si at jeg gjør noe riktig. Jeg er ingen ekspert. Trenger ikke å være det for å presentere fakta. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #25 Skrevet 22. november 2017 36 minutter siden, Sphere skrev: Blir nesten nødt til å bruke t-skje her, skjønner jeg. Foreslår du sjekker animasjonen på nytt. Den første animasjonen viser en penis på 6 inches (15 cm) som såvidt rekker bort til g-punktet. Ergo må dette geniet som lagde animasjonen tro at g-punktet ligger 15 cm inn. Han har heller ikke tatt med i beregningen at kvinner er skapt veldig forskjellig, og utelatt noe så viktig som muskelbruk, heller ikke det at man etterhvert tilpasser seg hverandre. Til en viss grad. Dvs en totalt ubrukelig animasjon. Og det at du og dine peniskonspivenner blir lei meg, vil bare si at jeg gjør noe riktig. Jeg er ingen ekspert. Trenger ikke å være det for å presentere fakta. Det som er er at dine fakta stemmer ikke med virkeligheten. Kanskje i din litenpikk virkelighet, men ikke med resten av verdenen og studien av menneskekroppen og seksualitet som fag. Anonymkode: c310e...207 1
Sphere Skrevet 22. november 2017 #26 Skrevet 22. november 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er er at dine fakta stemmer ikke med virkeligheten. Kanskje i din litenpikk virkelighet, men ikke med resten av verdenen og studien av menneskekroppen og seksualitet som fag. Anonymkode: c310e...207 Hvilken virkelighet? Den med latterlige animasjoner og liksomundersøkelser fra lysskye sider på nett? Jeg stoler mer på vitenskapelige studier enn mørkemenn som skaper seg en egen virkelighet på nett, og som nekter å høre på hva kvinner forsøker å fortelle dem. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #27 Skrevet 24. november 2017 På 22.11.2017 den 21.26, Sphere skrev: Hvilken virkelighet? Den med latterlige animasjoner og liksomundersøkelser fra lysskye sider på nett? Jeg stoler mer på vitenskapelige studier enn mørkemenn som skaper seg en egen virkelighet på nett, og som nekter å høre på hva kvinner forsøker å fortelle dem. fant g-punktet til slutt.......Orgasmen var ikke såå intense som klitoris orgasme.... har dere opplevd det og? Anonymkode: de6de...8ad
SlemUlv Skrevet 24. november 2017 #28 Skrevet 24. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: fant g-punktet til slutt.......Orgasmen var ikke såå intense som klitoris orgasme.... har dere opplevd det og? Anonymkode: de6de...8ad Huh.. jeg syns g-punkt orgasme er mer intenst en klitt, og mer tilfredsstillende. Savner alltid mer etter "bare" klitoris orgasme :D 1
Jerry Lee Skrevet 24. november 2017 #29 Skrevet 24. november 2017 3-5 cm opp i skjeden. På "framsiden". Størrelse mellom et kronestykke og en femmer. Føles ruglete. Svulmer som penis og klitoris ved stimulering. Dr. Grafenbergs funn og beskrivelse betviles til denne dag fordi ikke alle kvinner har dette G(rafenberg)punktet, og fordi kvinner OG menn ikke finner det. Vi som vet hvor det er, og fant det betviler det ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #30 Skrevet 24. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: fant g-punktet til slutt.......Orgasmen var ikke såå intense som klitoris orgasme.... har dere opplevd det og? Anonymkode: de6de...8ad Så bra Nei når man gjør det på seg selv så syns jeg ikke orgasmen blir like intens som klitoris orgasmer kan bli. Det er også to helt forskjellige orgasmer og følelser, men når jeg gjør det på meg selv så pleier jeg å taime det så jeg får både g punkt og klitoris orgasme samtidig, da blir det veldig intenst og godt. Når kjæresten gir meg g punkts orgasme (som han pleier etter jeg har hatt 2-4 klitoris orgasmer først og er "plaskevåt") så er det superintenst så jeg vrir meg i nytelse og ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, tror det kommer av en kombinasjon av at jeg blir utrolig tent av å se armen og fingrene hans jobbe med meg og kroppen hans + når det er en annen som gjør det så reagerer nervene annerledes, akuratt som ved kiling, det kiler jo ikke på samme måten når man kiler seg selv. Nå som du har opplevd det på egenhånd så er det lettere for deg å oppleve med en partner også Anbefaler spesielt CAT stillingen og liggende skje bakfra, da kan du stimulere klitten din samtidig, men best av alt er det jo når han fingrer og du har hatt noen orgasmer før det for da er det mer blod i underlivet som gjør at du er mye mer sensitiv og får mer intens orgasme Anonymkode: c310e...207 1
Arabella Skrevet 24. november 2017 #31 Skrevet 24. november 2017 På 21.11.2017 den 21.28, AnonymBruker skrev: A punktet ja. Ikke G punktet. Anonymkode: c310e...207 Er ikke hele alfabetet lokalisert i skjeden, mener jeg å ha lest? 2
Einus Skrevet 25. november 2017 #33 Skrevet 25. november 2017 Søk hjelp hos en nettlege! Dette stedet er dessverre ikke seriøst nok for spørsmål har jeg forstått.
Gjest HarryDotter Skrevet 26. november 2017 #34 Skrevet 26. november 2017 På 22.11.2017 den 20.12, Sphere skrev: Blir nesten nødt til å bruke t-skje her, skjønner jeg. Foreslår du sjekker animasjonen på nytt. Den første animasjonen viser en penis på 6 inches (15 cm) som såvidt rekker bort til g-punktet. Ergo må dette geniet som lagde animasjonen tro at g-punktet ligger 15 cm inn. Han har heller ikke tatt med i beregningen at kvinner er skapt veldig forskjellig, og utelatt noe så viktig som muskelbruk, heller ikke det at man etterhvert tilpasser seg hverandre. Til en viss grad. Dvs en totalt ubrukelig animasjon. Og det at du og dine peniskonspivenner blir lei meg, vil bare si at jeg gjør noe riktig. Jeg er ingen ekspert. Trenger ikke å være det for å presentere fakta. Hvordan er det å diskutere med en murvegg sier nå jeg? 😂 Er det ikke herlig å skrive en enkel forklaring på noe også orker bare ikke motparten å forstå det du skriver?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #35 Skrevet 27. november 2017 21 timer siden, HarryDotter skrev: Hvordan er det å diskutere med en murvegg sier nå jeg? 😂 Er det ikke herlig å skrive en enkel forklaring på noe også orker bare ikke motparten å forstå det du skriver? hahaha herlig.... forstår du ikke hva som er skrevet Anonymkode: de6de...8ad
Sphere Skrevet 27. november 2017 #36 Skrevet 27. november 2017 På 24.11.2017 den 1.13, AnonymBruker skrev: fant g-punktet til slutt.......Orgasmen var ikke såå intense som klitoris orgasme.... har dere opplevd det og? Anonymkode: de6de...8ad Tja, er nok personavhengig skal jeg ta egne erfaringer til grunn. Noen synes g-punktsorgasme er sterkest, andre klitorisorgasme. 23 timer siden, HarryDotter skrev: Hvordan er det å diskutere med en murvegg sier nå jeg? 😂 Er det ikke herlig å skrive en enkel forklaring på noe også orker bare ikke motparten å forstå det du skriver? Det er litt av livet her inne på KG. Dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #37 Skrevet 3. desember 2017 er det noen dame som har klart å finne g punkt selv? mannen min klarer ikke å nå det? isåfall hvordan klarte dere det? hva brukte dere ? Anonymkode: de6de...8ad
Gjest padawan Skrevet 4. desember 2017 #38 Skrevet 4. desember 2017 Hvor langt inn den er og hvor stor den er er forskjellig fra kvinne til kvinne men cirka 5-8 cm inn i skjeden på forsiden av kroppen. Det kjennes omtrent ut som munnskåll på innsiden av kinnet / i munnen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå