Gå til innhold

Hvilke julegaver er du mest fornøyd med gjennom tidene? (giver eller mottaker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det du har vært skikkelig fornøyd med å pakke inn? 

Og utrolig overraskende glad for å pakke opp? 

Anonymkode: 37d8c...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn som virkelig tenker gjennom det jeg gir til folk, så jeg er stort sett alltid fornøyd med det jeg pakker inn. 

Jeg blir glad for det meste, så lenge det virker som det er noe tanke bak det. Men for noen år siden akkurat når ps4 hadde kommet ut så hadde jeg snakket om hvor mye jeg hadde lyst på det. Hadde ikke råd akkurat da, og eksen var ikke sånn som kjøpte dyre gaver til meg. Noe som selvsagt var greit, men jeg ble veldig overrasket når jeg pakket opp en ps4 fra han det året :)

Anonymkode: 5ac85...7f9

Skrevet

Jukaften 1997 ga jeg, med hjelp fra min far, storesøsteren min billetter til Backstreet Boys konseten i Oslo spektrum. Det er den mest vellykkede gaven jeg noen sinne har gitt til noen. Søsteren min er nu 30år og snakker fortsatt om hvor glad hun ble👏🏻🙏🏻

Anonymkode: 652d2...c06

Skrevet

Mest bruke julegave jeg noen sinne  har fått var en gardintrapp :)  brukes flittig hele året

Skrevet

Mine foreldre mistet tre barn til for tidlig fødsel før jeg var født. Så for noen år siden gikk jeg og søskenene mine sammen og kjøpte gravsteiner til alle tre barna som kombinert jule- og bursdagsgave til foreldrene våre, fra før hadde de bare et trekors med navn på hver. Mamma og pappa ble veldig rørt og glad, og det var en veldig fin opplevelse å gi dem den gaven.

Skrevet
På 21. november 2017 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Jukaften 1997 ga jeg, med hjelp fra min far, storesøsteren min billetter til Backstreet Boys konseten i Oslo spektrum. Det er den mest vellykkede gaven jeg noen sinne har gitt til noen. Søsteren min er nu 30år og snakker fortsatt om hvor glad hun ble👏🏻🙏🏻

Anonymkode: 652d2...c06

Åh den konserten var jeg på og! Hvis hun var like stor fan som jeg var så forstår jeg at hun ble glad for den gaven! 

Anonymkode: f465d...628

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...