AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 I 3år har jeg vært singel. Har ikke møtt noen som har fått hode til og spinne og hjerte til og hoppe litt ekstra. Så, etter en del prat på sosiale medier med en mann jeg aldri har møtt en gang, skjer det. Han bor langt unna meg og vi er begge like tiltrukket at hverandre ut i fra mye prat og bilder. Så nå skal vi møtes. Hovedsakelig for sex. Men er et eller annet med denne mannen... Noen som har opplevd lignende og hva skjedde videre? Jeg er ei voksen dame som er i midten av 30 årene, så burde vite bedre enn å gjennomføre dette🙈 Anonymkode: 247e0...440
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Det holder nå. Anonymkode: b9723...84f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det holder nå. Anonymkode: b9723...84f 😂 Anonymkode: e108f...eb3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: I 3år har jeg vært singel. Har ikke møtt noen som har fått hode til og spinne og hjerte til og hoppe litt ekstra. Så, etter en del prat på sosiale medier med en mann jeg aldri har møtt en gang, skjer det. Han bor langt unna meg og vi er begge like tiltrukket at hverandre ut i fra mye prat og bilder. Så nå skal vi møtes. Hovedsakelig for sex. Men er et eller annet med denne mannen... Noen som har opplevd lignende og hva skjedde videre? Jeg er ei voksen dame som er i midten av 30 årene, så burde vite bedre enn å gjennomføre dette🙈 Anonymkode: 247e0...440 Er du i midten av 30-årene (som meg selv) så bør du vite bedre enn at man ikke kan bedømme at det er «noe med han» bare ved hjelp av noen bilder og meldinger. Anonymkode: e108f...eb3 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 Er i begynnelsen av 30-årene og hadde det slik med en. Vi bodde i ulike byer. Hadde masse kontakt og når vi endelig møtes hadde jeg allerede bygget opp et lite crush. Det var kjemi som forventet og det var ingen tvil om at det var gjensidig. Jeg tror vi begge følte at vi allerede kjente hverandre. Man kan få et godt innblikk i hvordan en person er ved å skrive, og så kjenner man jo utseende fra bilder. Anonymkode: 23366...813
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Du får undersøke så mye du kan eller sette detektiv på han for å finne ut om han er "ren". Dvs ikke noe å utsette på han. Møt han for gudsskyld på en offentlig og trygg plass først. Og ikke del hotellrom. Er han norsk eller bor han i England? Anonymkode: 360b8...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå