Gå til innhold

Bare jeg som fryser på bena?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jakker her og jakker meg der. Men hva med bena? Jeg har lag på lag på overkroppen, lue, hansker og varme sko. Men hvordan løser dere andre det med området mellom sko og jakke for å holde dere varme i kulda? 

Anonymkode: dfe1d...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bukse.

Anonymkode: 40974...66c

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker bukse.

Hva slags bukse da? Mine jeans holder ikke kulda ute selc om jeg bruker de tykkeste jeg har...

Skrevet

Ullongs under jeans.

Anonymkode: f327d...943

• Liker 2
Skrevet

Ullongs + evt polstret og eller vindtett bukse utenpå ullongsen. Og gjerne bruk en lengre jakke/ kåpe som dekker rumpa og lårene.

Anonymkode: 84951...5b4

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker bukse.

:ler: Ja, vil tro at det hjelper. 

Ullundertøy og ullsokker kan hjelpe. 

• Liker 1
Skrevet

Men har dere da egne vinterjeans som har plass til ullongs under? Har heldigvis lang jakke så fryser ikke på rumpa og låra. Knærne og leggene er verst. Ikke bare bare å se noenlunde representanten ut i kulda uten å fryse...

Skrevet

Strømpebukse/ullundertøy selvfølgelig. Ja, man ser litt tjukkere ut med det under buksa, men sånn er det bare. 

Anonymkode: 04f11...a60

• Liker 1
Skrevet

Ullstrømpebukse under jeans, funker fint det men er tjukk til vanlig jeg så bryr meg ikke om jeg ser tjukkere ut enn vanlig. Vil holde varmen jeg. :) 

• Liker 1
Skrevet

Ullstilongs. Også har jeg kåpe som dekker i alle fall rumpa.

Anonymkode: 773eb...4a6

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jakker her og jakker meg der. Men hva med bena? Jeg har lag på lag på overkroppen, lue, hansker og varme sko. Men hvordan løser dere andre det med området mellom sko og jakke for å holde dere varme i kulda? 

Jeg er vei ikke Einstein om jeg gjetter du er en kvinne? En peis og en mann har fungert i flere tusen år;)

Skrevet

Jeg skjønner svaret her er ullundertøy og en bukse i større størrelse over. Jeg vil heller se stor ut enn å fryse. 😂

Skrevet

Går med skinny jeans og det er plass ullundertøy der, men ullsokkene har jeg gjerne over hvis de er tykke. 

• Liker 1
Skrevet

Høst vinter og vår. Går jeg alltid med en varm strømpebukse under buksa. Enten i fleece eller ull. Vi bor tross alt i Norge. Hvis man ikke skal kle seg etter forholdene her. Så veit ikke jeg hvor.

Er det over -10. Bruker jeg varmedress. Ellers har jeg høye vinterstøvler og får vondt av å se folk med bare ankler som ikke kan å kle seg etter forholdene.

• Liker 1
Skrevet

Ull under.

Anonymkode: cf74a...6a2

Skrevet

Bruker kun jeans i hverdagen. Uten ull under selv om det er -20 ute. Da er jeg uansett ikke lange tiden ute. Går også med strømpebukse i ull under korte skjørt på vinteren. 

Men på fritiden min bruker jeg så klart ull underst. Har også en fleecebuke jeg har under skallbuksa om det er veldig kaldt ute og jeg skal ha en lav intensitet. 

Jeg er stort sett alltid i bevegelse ute og da blir man ikke så kald. Men når jeg rir på vinteren bruker jeg en ekstra tykk boblebukse. 

Anonymkode: 25c1f...a27

• Liker 1
Skrevet

Bruker enten to tykke strømpebukser med enkle eller to lag knelange ullstrømper over om jeg bruker skjørt, med bukse holder det gjerne med en strømpebukse. Hjemme bruker jeg gjerne to joggebukser samtidig om vinteren med to lag litt tykke sportssokker. De kaldeste dagene lange ullstrømper over joggebuksene.

Anonymkode: ac07d...2c0

Skrevet

Stilongs i ull, eller superundertøy. Er det virkelig vanskelig å tenke seg til selv? Det er som regel mye stretch også i skinnyjeans, om det er det du går i, så du får antageligvis plass under. Evt får du kjøpe deg en ett nr større enn vanlig til vinterbruk.

Anonymkode: 70d06...438

Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av Sjela
.
Skrevet
På 20.11.2017 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Hva slags bukse da? Mine jeans holder ikke kulda ute selc om jeg bruker de tykkeste jeg har...

Du bør ha en strømpebukse under jeansen. For jeans er jævlig kaldt. Jogge bukse er bedre. 

Anonymkode: 9d9a8...c51

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...