Gå til innhold

Anbefale bukse/jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne behagelige og pene bukser til en rimelig pris! 

Jeg er slank og lav, med littegrann hofter (ikke veldig mye), og potensiale for lovehandels om det er for stramt i livet på en bukse med lavt liv. 

Buksene blir ofte stramme i livet, samtidig som de er pløsete rundt lår rumpe og skritt. Jeg ønsker helst å kjøpe så rimelig som mulig, men viktigst er jo at de sitter godt. 

Kan du gi meg link til din favoritt bukse? :-)

Anonymkode: e416b...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det finnes bukser for de fleste mange steder, så du må nesten bare fortsette å prøve. Mitt problem er at mange blir for smale i beina, og skinny jeans kan jeg ikke bruke. Det kan derimot passe til deg. Ta en titt på Kappahl eller Cubus, - de har rimelige bukser og bra utvalg.

Skrevet

Anbefaler å sjekke ut Carlings. De har stort utvalg i ulike jeansmerker. Der kjøper jeg bl.a. Diesel, Lee og Dr. Denim. Jeg foretrekker selv skinny jeans. Dr. Denim koster rundt 400 kr stk og er god kvalitet på.

carlings.no

Anonymkode: 93f66...d53

Skrevet

Jeg elsker Wr.up buksene fra Weightless! De har masse stretch, og silikonkanter inni, så de sitter bra, uten å være for stramme!

Dr. Denim sin Sollitaire og Moxy har også kjempegodt stoff med mye stretch, og de er høye i livet, så de dekker over mage og lovehandles!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...