Gå til innhold

Menn som er "forelsket" i døtrene sine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er bare meg, men jeg vet av et knippe menn som er godt over normalen opptatt av ei av døtrene sine. De bruker enhver anledning til å være sammen med dem og de fremstår som nesten forelsket i jentene. 

Det kan fremstå som ganske diskriminerende i forhold til søsknene, men det varer gjerne hele barndommen gjennom. 

Er det noen som har tanker om dette? Senest i dag så jeg en mann legge ut bilde av seg og datteren i hotellsengen ... med haugevis av godteri Jeg vet hva andre menn har gjort med unge jenter på hotell og får en ekkel smak i munnen.

Hva driver disse mennene? Og hvorfor så tydelig oppmerksom ovenfor denne ene?

Anonymkode: 39467...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke bæret av hva du snakker om her, men det er lett å se hva du vil. 

Anonymkode: 84bd6...cca

• Liker 16
Skrevet

Næmmen, fysjda! Ekle menn som tilbringer tid med døtrene sine! Det lukter det vondt av, ass! 

• Liker 12
Skrevet

Når en pappa legger ut et bilde av at han og datteren koser seg på hotell med masse godteri får deg til å føle dette, vil jeg tro du sitter med noen erfaringer som gjør at du ser verden med andre briller.

Fedre får ofte et ekstra tett bånd med døtrene sine, litt ekstra beskyttelsesinstinlt kanskje?

Anonymkode: 62ef7...70f

• Liker 7
Skrevet

Alt skal liksom være seksuelt med menn. De setter like god pris på tid sammen med døtrene sine, som det mødrene gjør. Det er akkurat det samme om det er en gutt. 

Anonymkode: c71c4...d1f

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

litt ekstra beskyttelsesinstinlt kanskje?

Anonymkode: 62ef7...70f

men-not-all-men-men-to-their-daughters-y

Anonymkode: d6726...904

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Ts, det virker som du har et forvrengt syn på relasjonen mellom fedre og døtre. Tenker du det samme om mødre som duller med og skjemmer bort sønnene sine, eller er det kun fedre/døtre som gir den ekle smaken hos deg?

Skrevet

For å si det sånn, jeg var i et forhold med en som ble tidlig enkemann og hadde en datter som nå er voksen. Han lar henne styre hele livet sitt bokstavelig talt, når hun sier hopp, så hopper pappa, selv om hun er godt over 20 år nå. Han ble sjalu når hun ble sammen med kjæresten sin, men pappa skal visst være med på absolutt alt likevel, hun han og kjæresten. De drar sammen på ferier, deler fortsatt seng, selv om hun er voksen, og jeg føler virkelig at dette ikke er normalt Han har ikke fungert i et eneste forhold han har hatt i sitt voksne liv og lurer alvorlig talt på om det er fordi han er forelsket i sin egen datter. Tragisk.....

Anonymkode: 7d186...51a

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er mulig jeg er overbeskyttende. 

Men dersom en familie har tre barn og faren KUN er opptatt av den jenta. Det er prinsessa som får være med på alt gøy mens søsknene aldri får være med på noe. 

Sunt kan det iallefall ikke være :natti:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn, jeg var i et forhold med en som ble tidlig enkemann og hadde en datter som nå er voksen. Han lar henne styre hele livet sitt bokstavelig talt, når hun sier hopp, så hopper pappa, selv om hun er godt over 20 år nå. Han ble sjalu når hun ble sammen med kjæresten sin, men pappa skal visst være med på absolutt alt likevel, hun han og kjæresten. De drar sammen på ferier, deler fortsatt seng, selv om hun er voksen, og jeg føler virkelig at dette ikke er normalt Han har ikke fungert i et eneste forhold han har hatt i sitt voksne liv og lurer alvorlig talt på om det er fordi han er forelsket i sin egen datter. Tragisk.....

Ikke bra!!

Skrevet

Hvorfor var ikke min pappa sånn? 

Vil også ha en far som er forelsket i datteren sin! 

Jeg skjønner ikke hva son er gale med å være forelsket i datteren sin? Jeg så det her i Bergen på bybanen. En far og datter. (De var utlendinger) åh så søtt det var å se på!!! Datteren virkelig elsket han og han elsket henne. De var så nydelige!

Jeg sier de var utlendinger fordi jeg har fått inntrykk av at de kan ha et mer kjærlighets kroppspråk! Om dere skjønner hva jeg mener?  Kanskje jeg bare prater tull! Men åh sånn skal min datter ha det ned sin far!!! Det må bare skje! Nydelig å se at en far visker utrykk for kjærlighet for sitt barn! 

Jeg fikk bare det motsatte så kanskje derfor jeg blir mer forelsket av å se det enn andre...

Anonymkode: 9227f...2e6

Skrevet

Viser******* 

Anonymkode: 9227f...2e6

Skrevet

Jeg synes ordet 'forelsket' ble brukt FRYKTELIG feil her . 

Anonymkode: adc9b...69e

• Liker 2
Skrevet

Og jeg må bare spørre: Er det normalt at voksne barn deler seng med foreldre av motsatt kjønn på ferieturer?

Jeg synes det er creepy og unormalt...

• Liker 1
Skrevet

Dere er skrekkelig naive her altså.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er skrekkelig naive her altså.

Det er vel heller du som er paranoid. 

Anonymkode: 84bd6...cca

• Liker 3
Skrevet

Vel, jeg ble forgudet av min far så lenge han levde og det vistes godt på ham. Han begikk ingenting som på noe som helst vis gikk over streken i sin kjærlighet til meg. 

Skrevet

Jeg er enig med deg, TS. Det finnes menn som er sykelig betatt av døtrene sine og som har svært usunne relasjoner til dem. Det er fint å se nære far-datterforhold, men det er mange eksempler på at det går langt over streken. Selv om ikke alle disse mennene direkte forgriper seg på døtrene sine (en del av de gjør det), er det uansett alt annet enn sunt og normalt. 

Anonymkode: 0b3c5...fcb

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, jeg ble forgudet av min far så lenge han levde og det vistes godt på ham. Han begikk ingenting som på noe som helst vis gikk over streken i sin kjærlighet til meg. 

Veldig godt å høre.

Men alle er dessverre ikke like heldig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...