Gå til innhold

Lurer på om han bare er ute etter sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg har møtt en stund, og jeg har følelser for han. Men jeg er litt usikker på om han bare er ute etter sex. Vi har hatt det hver eneste gang vi har møttes. Han kommer til meg i kveld, og da tenkte jeg å prøve å la være å ha sex i kveld,MEN.... jeg er sikker på at han kommer til å lure på hvorfor. Hva kam jeg si da? 

Anonymkode: ec1d0...5d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fyr jeg har møtt en stund, og jeg har følelser for han. Men jeg er litt usikker på om han bare er ute etter sex. Vi har hatt det hver eneste gang vi har møttes. Han kommer til meg i kveld, og da tenkte jeg å prøve å la være å ha sex i kveld,MEN.... jeg er sikker på at han kommer til å lure på hvorfor. Hva kam jeg si da? 

At du er litt sliten og bare vil kose?

Anonymkode: fddb8...a2d

Skrevet

Hvorfor spør du han ikke hvor han er i livet sitt og hva han tenker om forhold og om han har lyst på forhold eller nyter singellivet og ikke vil forplikte seg, FØR dere begynner å ha sex? 
Hvertfall på tide å spørre om det nå så finner du nok ut av det :)

Anonymkode: 328c3...4fb

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du han ikke hvor han er i livet sitt og hva han tenker om forhold og om han har lyst på forhold eller nyter singellivet og ikke vil forplikte seg, FØR dere begynner å ha sex? 
Hvertfall på tide å spørre om det nå så finner du nok ut av det :)

Nei men har spurt han før. Han har sagt at han ikke kan ha noe forhold. Og så har jwg sagt at vi kan jo ihvertfall være venner, selv om det er vanskelig å bare være venner siden jeg har følelser for han. Da sa han at han også syntes at det var vanskelig å bare være venner. Og han stiller ikke akkurat opp som en venn. Har nesten aldri tid til å møte meg, og som sagt, hver gang vi møtes så har vi sex. Så jeg vil prøve å ikke ha sex i kveld, og se om han fortsatt vil møte meg etter det. Men han kommer nok til å lure på hvorfor jeg ikke vil. Og da vet jeg ikke hva jeg skal si ... 

-TS

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei men har spurt han før. Han har sagt at han ikke kan ha noe forhold. Og så har jwg sagt at vi kan jo ihvertfall være venner, selv om det er vanskelig å bare være venner siden jeg har følelser for han. Da sa han at han også syntes at det var vanskelig å bare være venner. Og han stiller ikke akkurat opp som en venn. Har nesten aldri tid til å møte meg, og som sagt, hver gang vi møtes så har vi sex. Så jeg vil prøve å ikke ha sex i kveld, og se om han fortsatt vil møte meg etter det. Men han kommer nok til å lure på hvorfor jeg ikke vil. Og da vet jeg ikke hva jeg skal si ... 

-TS

Altså, hva er greia med å ikke tro på mannfolka når de sier dette i klartekst? Han vil ikke ha noe forhold. Han stiller ikke opp som en venn. Du VET jo at han bare er ute etter sex, så hva mer venter du på?

Anonymkode: d83c9...62f

• Liker 27
Skrevet

Si at du er sår nedentil etter en heftig runde med en afrikaner med litt for stor penis. 

Da får du vite om han er der for deg, eller for sex.

Anonymkode: 89a3c...7dc

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Hvis han ikke vil ha noe forhold vil han ikke ha noe forhold. Dere er basically ffs, og når følelser oppstår er dere ute å kjøre. Hvis han lurer på hvorfor du ikke vil, så sier du det som det er. Menn flest er ganske elendig til å ta hint, og de trenger å høre det rett ut.  Høres ut som du burde avslutte dette med en gang, jo tidligere jo bedre.

Anonymkode: a4571...230

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Hat vært i en liknende situasjon selv, og faktum er at hvis en gutt sier at han ikke er interessert i et forhold, så er han ikke forelska i deg. Hvis han var det så ville han aldri sagt noe som kunne fått deg til å finne noen andre. Gutter er som regel ganske enkle, og hvis de har følelser så vil de ha jenta for seg selv. 

Det jeg gjorde med min fuckboy var å rett og slett si at jeg var redd for å få følelser, det er jo menneskelig når man er såpass intim med hverandre, og at jeg derfor trengte space for å møte noen andre. Møtte fort en annen som viste meg at han likte meg nesten fra første stund, og vi er samboere i dag:) Poenget er at du ikke nå kaste bort tiden din på feil person, du går kanskje glipp av riktig person. Lykke til!

Anonymkode: a260f...dbf

• Liker 12
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Men i alle dager...hva er det du ikke forstår? Han er da helt rett frem med at dere bare er knullekompiser.

Anonymkode: 32a9a...5f9

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men i alle dager...hva er det du ikke forstår? Han er da helt rett frem med at dere bare er knullekompiser.

Jeg er da ikke SÅ dum. Jeg sier jo at han mest sannsynlig bare er ute etter det. Men har sterke følelser for han. Det er komplisert. Så jeg hadde håpet på at vi kunne møtes uten å måtte ha sex hver gang liksom. Derfor vil jeg se om han vil møte meg igjen om han en gang ikke får sex

-TS

• Liker 2
Skrevet

Spør han hva som skjer med dere. Og du sier at du merker at du begynner å binde deg så du vil enten vite hva som skjer eller avslutte det. Det måtte jeg gjøre. Lykketil. 

Anonymkode: 2a3de...43f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er da ikke SÅ dum. Jeg sier jo at han mest sannsynlig bare er ute etter det. Men har sterke følelser for han. Det er komplisert. Så jeg hadde håpet på at vi kunne møtes uten å måtte ha sex hver gang liksom. Derfor vil jeg se om han vil møte meg igjen om han en gang ikke får sex

-TS

Du kan invitere ham hjem og nekte å ha sex, men det blir mest sannsynlig en tullete måte å gjøre det på. Du inviterer ham hjem, dere har alltid sex, og det ligger i kortene. Han blir mest sannsynlig sur og synes du er en luremus - og det er du og.

Det er like enkelt å si over sms at du har følelser og spørre om han har det samme. Eller hvis du insisterer på å gå rundt grøten - inviter ham på lunch på dagtid på en cafe, så sex ikke ligger i kortene overhodet, og se om han gidder.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Det er ikke komplisert. Han har gitt beskjed om at han ikke vil ha noe forhold = dere har bare sex. 

Anonymkode: 09404...9ae

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-TS

For deg er det kanskje komplisert, men for han virker det rimelig rett frem ut i fra det du forteller. Jeg vet det er kjempetøft, men det er lurt å avslutte det med en gang. Ikke spill spill ved å nekte han sex, gutter trenger å få høre det rett ut. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å fortsette å møte han.

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke komplisert. Han har gitt beskjed om at han ikke vil ha noe forhold = dere har bare sex. 

Når man er oppe i det selv så er det lett at det føles mer komplisert enn det. Jeg tror at TS egentlig vet dette, men at pga følelser så analyserer hun alt han gjør for å finne små hint til at han liker henne tilbake. Det kan faktisk være ødeleggende å ha det sånn, man gjør alt man kan for at gutten skal forstå at man er den riktige for han, selv om det aldri kommer til å skje. Avslutt dette TS før du mister deg selv og blir enda mer såret.

• Liker 7
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Men da vet du jo hva han er ute etter da! 
Han har sagt han ikke kan ha noe forhold. Du har sagt dere kan være venner, han sa han syns det er vanskelig å bare være venner fordi han vil ha sex med deg, ergo - dere er friends With benefits. 
Ganske innlysende at han kun vil ha et friends With benefits forhold med deg, og han har nok TID til å møte deg oftere, men behovet han for SEX som er det dere gjør hver gang dere møtes, er ikke så ofte så da har han ikke noe interesse av eller behov for å møtes oftere. 

Du kan godt prøve å "sexstreike" men han vil jo lure på hvorfor og det vil bli kleint, sannsynligvis vil han bli rastløs og dra hjem til seg selv, og prøve å blame det på deg at du er vanskelig og sur, før han går, eller før du går med på sex allikevel. 
Kommunikasjon er nøkkelen, og du burde sagt før du inviterte han til deg at du ikke ville ha sex, så kan du være sikker på at han hadde spurt hvorfor ikke og ikke giddet å komme om du fortsatt stod på ditt. 
Nå kommer han bare til å bli irritert og føle seg lurt, for hele greia mellom dere er jo at dere er friends With benefits. 
Siden du syns det er vanskelig å bare være friends With benefits i og med at du har følelser for han og håper han er ute etter noe mer enn sex, så er det beste for deg å avslutte relasjonen med han og slutte å møtes, for dere vil helt åpenbart ikke det samme. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For deg er det kanskje komplisert, men for han virker det rimelig rett frem ut i fra det du forteller. Jeg vet det er kjempetøft, men det er lurt å avslutte det med en gang. Ikke spill spill ved å nekte han sex, gutter trenger å få høre det rett ut. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å fortsette å møte han.

Dette her  ^

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Kjære ts, det at DU har sterke følelser for han, forandrer ikke det faktum at han ikke vil ha kjæreste og ser de samme mulighetene i deg og har de samme følelsene for deg. Du sårer deg selv jo mer du innbiller deg at dette her kanskje kan utvikle seg. 

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Han har jo sagt rett ut til deg at han ikke vil ha et forhold eller være venner. Du kommer bare til å virke desperat om du spiller dette kortet i kveld.

Du har følelser for han, han har ikke lyst til å ha noen som helst forhold til deg, bortsett fra et seksuelt forhold. 

Han har vært ærlig med deg om situasjonen, nå er det din tur å være ærlig med han og deg selv. Dump han.

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er oppe i det selv så er det lett at det føles mer komplisert enn det. Jeg tror at TS egentlig vet dette, men at pga følelser så analyserer hun alt han gjør for å finne små hint til at han liker henne tilbake. Det kan faktisk være ødeleggende å ha det sånn, man gjør alt man kan for at gutten skal forstå at man er den riktige for han, selv om det aldri kommer til å skje. Avslutt dette TS før du mister deg selv og blir enda mer såret.

Det har jeg ikke sagt noe på, klart det kan føles komplisert. Derfor jeg påpeker at det i bunn og grunn ikke er komplisert, det er TS som gjør det komplisert fordi hun har følelser for ham. Og hun ødelegger for seg selv ved å lage sin egen versjon av situasjonen. 

Så enten må hun være ærlig med ham for å sjekke om følelsene er gjensidig, eller så må hun trekke seg tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...