AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Sliter skikkelig med eyelinere. De bare renner så jeg ender opp med racoon eyes. Har prøvd flytende eyeliner fra en del forskjellige og det går greit på øyelokka, men under øyet bare renner alt vekk. Spurte i butikk om de hadde en å anbefale, endte da opp med Dior kohl. Den er veldig fin akkurat der og da. Så etter maks 5 min har jeg bare alt under øya. Syntes det blir penest resultat med en sånn blyant enn flytende. Jeg har veldig lys hud og rødt hår så alt blir veldig hardt på meg. Noen som har noen tips? Anonymkode: 7c4fa...478
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 16 minutter siden, O.G. skrev: Du kjøper denne. Takk for svar. Må prøves, ikke var den dyr heller🙂 TS Anonymkode: 7c4fa...478
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/skjønnhet/makeup/isadora-11038/glossy-eyeliner-217461-6217/?gclid=Cj0KCQiAl8rQBRDrARIsAEW_To9i76-OZg5Vahv9Kujto2-_YIbzybGOhjeD5jGkzXY5b-gAB9UA59UaAklrEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CLalkObWzdcCFRBNGAodrxEIHA#fo_c=663&fo_k=d7a6dbbd4684287c8e542c0a73deb6f6&fo_s=gplano Har brukt denne i mange år og den sitter veldig bra. Jeg kjøper den på cubus. Anonymkode: 37d61...f5c
HederaHelix Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 Min erfaring er at hvis jeg bare har på eyeliner under øyet, så renner det. Uansett merke. Ikke hvis jeg har på mascara, merkelig nok. Skal jeg få ting til å sitte skikkelig, har jeg på primer under og over øynene, eyeliner, en øyenskygge i en passende farge til å ha under øyet, så mascara. Da sitter det i timesvis uten å fikses på.
Gjest O.G. Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Må prøves, ikke var den dyr heller🙂 TS Anonymkode: 7c4fa...478 Den er helt fantastisk, sitter som spikret. Den er også å få i brun, hvit og blå.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/skjønnhet/makeup/isadora-11038/glossy-eyeliner-217461-6217/?gclid=Cj0KCQiAl8rQBRDrARIsAEW_To9i76-OZg5Vahv9Kujto2-_YIbzybGOhjeD5jGkzXY5b-gAB9UA59UaAklrEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CLalkObWzdcCFRBNGAodrxEIHA#fo_c=663&fo_k=d7a6dbbd4684287c8e542c0a73deb6f6&fo_s=gplano Har brukt denne i mange år og den sitter veldig bra. Jeg kjøper den på cubus. Anonymkode: 37d61...f5c Den har jeg! Ja er en av de bedre. Sitter som støpt over øya, men ikke under. 16 timer siden, HederaHelix skrev: Min erfaring er at hvis jeg bare har på eyeliner under øyet, så renner det. Uansett merke. Ikke hvis jeg har på mascara, merkelig nok. Skal jeg få ting til å sitte skikkelig, har jeg på primer under og over øynene, eyeliner, en øyenskygge i en passende farge til å ha under øyet, så mascara. Da sitter det i timesvis uten å fikses på. Kanskje jeg skal prøve det. Mascara under øya gir bare dobbelt racoon look😂 men kan prøve med primer og øyenskygge. takk for tips TS Anonymkode: 7c4fa...478
HederaHelix Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 Har du fet hud? Jeg har det, så jeg bruker litt løspudder også, før øyenskygge. Har forresten ikke funnet bedre primer til øynene enn Smashbox sin. Og jeg har prøvd mye rart! ☺️
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #9 Skrevet 21. november 2017 6 timer siden, HederaHelix skrev: Har du fet hud? Jeg har det, så jeg bruker litt løspudder også, før øyenskygge. Har forresten ikke funnet bedre primer til øynene enn Smashbox sin. Og jeg har prøvd mye rart! ☺️ Nei, har mer tørr hud. Men har i følge hudpleier veldig sensitiv hud, kan det ha noe å si? Anonymkode: 7c4fa...478
HederaHelix Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, har mer tørr hud. Men har i følge hudpleier veldig sensitiv hud, kan det ha noe å si? Anonymkode: 7c4fa...478 Hmmm, vet ikke, den var ny. 🤔 Det er noen som bare ikke får sminken til å sitte. Men så har du disse som er urettferdig velsignet. En venninne av meg hadde hud som en Disneyprinsesse, kunne sminke seg med billigste møkkasminke, alt satt perfekt på første forsøk, og hun så smashing ut resten av dagen. Uansett, prøv mine triks, kanskje de funker på deg! Trenger ikke å bruke veldig synlig øyenskygge heller, en hudfarget en som binder resten kan være greit. ♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå