AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Er utrolig skuffet for å være ærlig. Kort fortalt var jeg syk for 1 år tilbake og ble derfor ganske tynn og veide da 52 kilo (jeg er kvinne og har alltid vært innenfor normalvekt). Så begynte jeg å trene skikkelig i januar og spiste masse mat og i juni hadde jeg da gått opp til 56 kilo. Jeg hadde planer om å gå opp litt til. Jeg gikk så ned til 54 kilo på en uke i høst pga at jeg hadde smerter etter et inngrep og ikke spiste veldig mye. Så gikk jeg ganske kjapt opp til 55,8 kilo igjen. De siste ukene har jeg kuttet ned på kondisjonstrening sånn at jeg har hatt bare en kondisjonsøkt i uka med enten intervalltrening eller langkjøring, men har fortsatt 15-20 min med oppvarming der jeg pleier å sykle før styrketrening. Har vel hatt rundt 3 styrkeøkter siste ukene i stedet for 4 pga tidspress, men har i stedet kjørt lange økter og tatt alle muskelgruppene som vanlig. Har spist som vanlig egentlig og drikker mye melk, biola osv ved siden av maten. Pleier å ha på både smør og majones på skiva ofte eller andre kaloririke pålegg. Har svært proteinrike brød som jeg baker selv. Tar proteinshake etter trening. Har ingen begrensninger i kosten naturligvis så spiser gjerne flere kakestykker og potetgull og en liten cola på helg. Likevel har jeg nå gått ned ca 1 kilo! Jeg er så frustrert! Det har liksom gått så greit det siste året og nå skal det plutselig gå motsatt vei. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: f5595...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå