AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Brukte kreditkort på reise i sommer. Under reisen fikk jeg problem med øynene, kom meg hjem ved egen hjelp. Etter hjemkomst ble det konstatert et lite hjerneslag. Var allerede sykemeldt for annen skade. Har jeg krav på noe gjennom kredittkort forsikringen ? Anonymkode: 3d726...377
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Betalte du selve reisen med kredittkortet? Hva du har krav på vil uansett avhenge av vilkårene til det kortet du brukte. Anonymkode: 5f305...08c
Gjest Ishus Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 Hva er det du mener du skal ha krav på? Måtte du reise hjem før ferien egentlig var over?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Brukte kreditkort på reise i sommer. Under reisen fikk jeg problem med øynene, kom meg hjem ved egen hjelp. Etter hjemkomst ble det konstatert et lite hjerneslag. Var allerede sykemeldt for annen skade. Har jeg krav på noe gjennom kredittkort forsikringen ? Anonymkode: 3d726...377 For at en eventuell forsikring gjennom kredittkort skal kunne fungere må minst halve reisen være betalt med kortet. Ellers er vi som vanlig ikke synske her inne og vet hvilket kredittkort du snakker om eller har og hvordan nettopp dette kortet fungerer. Du må lese kortets betingelser. Anonymkode: c7de7...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå