Gå til innhold

Møtte en jente, god kjemi - nå er ting rart

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en jente på en mindre fest. Vi går på samme skole og visste før festen hvem hverandre var, men er en del av helt forskjellige gjenger og hadde aldri snakka sammen.

Vi fikk god kontakt (ikke på en flørtete måte - kun vennskap, fra begges side)

Når vi sa hade hintet jeg til at det hadde vært gøy å møttes igjen ved en lignende anledning, og hun gjorde det samme.

Men når vi ser hverandre på skolen nå er ting bare rart egentlig. Hun har ikke direkte ignorert meg eller noe sånt men virker som hun unngår situasjonen før den oppstår. Har prøvd å smile til henne men hun ser liksom aldri mot meg, hvis vi snubler over hverandre passer hun liksom på (virker det som i hvert fall) å gå en omvei eller skynde seg av gårde sånn at det ikke ville blitt naturlig å si hei.

Skjønner ikke helt hva som skjedde? Vi hadde veldig god kjemi og hun gå inntrykk for at det hadde vært gøy å møtes igjen ved en annen anledning.

Noen jenter her som kan hjelpe meg å forstå?

Anonymkode: 22e3c...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vel ombestemt seg da. Eller så var det bare en høflighetsfrase. 

Anonymkode: 39d48...6c1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du selv gutt eller jente? Om du er gutt så trodde hun vel at du ble keen på hun, om du er jente så var det bare fyllaprat, man blir jo "bestevenninder" på fylla for så å så vidt hilse igjen neste gang, sånn er det noen ganger bare 

Anonymkode: bdb37...69c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en jente på en mindre fest. Vi går på samme skole og visste før festen hvem hverandre var, men er en del av helt forskjellige gjenger og hadde aldri snakka sammen.

Når vi sa hade hintet jeg til at det hadde vært gøy å møttes igjen ved en lignende anledning, og hun gjorde det samme.

Men når vi ser hverandre på skolen nå er ting bare rart egentlig. Hun har ikke direkte ignorert meg eller noe sånt men virker som hun unngår situasjonen før den oppstår. Har prøvd å smile til henne men hun ser liksom aldri mot meg, hvis vi snubler over hverandre passer hun liksom på (virker det som i hvert fall) å gå en omvei eller skynde seg av gårde sånn at det ikke ville blitt naturlig å si hei.

Skjønner ikke helt hva som skjedde? Vi hadde veldig god kjemi og hun gå inntrykk for at det hadde vært gøy å møtes igjen ved en annen anledning.

Dere var på fest. Hun var vel full. Når hun er edru blir hun sjenert?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På fest så snakker man med alle. Det betyr ikke at man blir bestevenner av den grunn. Kan hende at hun ble ganske full og ikke en gang husker å ha snakket med deg, at hun er sjenert edru eller at hun ikke er interessert i kontakt :) Norge er et kaldt land, og de fleste finner seg gjenger/klikker veldig fort og da skal det mye til for å bli kjent med dem.

Anonymkode: c867b...05d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun var som jeg var på den tida? Jeg var dritsjenert mot folk jeg hadde bånda med i fylla i etterkant. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan være som meg - tør ikke se mot deg i tilfelle du avviser henne, derfor later hun som hun ikke ser deg i frykt for å bli avvist. Send henne en melding i en passende kanal og spør om dere skal ta en kaffe etter skolen (eller noe lignende som kan passe).

Anonymkode: b4e73...9ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være hun er usikker, både på hvor hun har deg og hva hun egentlig vil selv. Hvis hun er litt forelsket og ikke vil at venninnene sine skal skjønne det er det forståelig at hun holder seg litt unna. Som den over skriver, send melding og spør om hun vil ta en kaffe/kakao med deg.

Anonymkode: 14aa6...e72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et veldig kjent scenario, jeg var akkurat lik da jeg var ung. Jo mer interessert jeg var jo verre ble det.

Anonymkode: 72a51...d24

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...