AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Er gavekort noe å gi en jente på snart 16? Er tom for ideer .Anonymkode: 396c0...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Jeg kommer til å gi det til mine søsken på 15 og 17. Har da absolutt ikke peiling på hva de liker lenger, smaken forandrer seg fra dag til dag så bedre at de får velge selv Anonymkode: 591e9...6b3 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer til å gi det til mine søsken på 15 og 17. Har da absolutt ikke peiling på hva de liker lenger, smaken forandrer seg fra dag til dag så bedre at de får velge selv Anonymkode: 591e9...6b3 Nei, det er vanskelig å vite hva de liker, i allfall for meg som er i tante/bestemoralderen Da blir det nok et gavekort i år ! Anonymkode: 396c0...9d6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 Jeg for min del synes gavekort er kjempeskuffende. Det er nødløsningen om en person ikke klarer hoste opp ett eneste ønske engang. Anonymkode: d7e26...221
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vanskelig å vite hva de liker, i allfall for meg som er i tante/bestemoralderen Da blir det nok et gavekort i år ! Anonymkode: 396c0...9d6 Jeg er 26, men har fremdeles null peiling 😂 Gavekort er ganske safe! Men du kan jo spørre dem etter hva de ønsker seg da, evt høre med foreldrene? Anonymkode: 591e9...6b3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg for min del synes gavekort er kjempeskuffende. Det er nødløsningen om en person ikke klarer hoste opp ett eneste ønske engang. Anonymkode: d7e26...221 Heldigvis syns mine søsken at gavekort er helt supert. De elsker å kjøpe ting selv, da får de det de helst vil ha. Anonymkode: 591e9...6b3 1
bobleplast_ Skrevet 20. november 2017 #7 Skrevet 20. november 2017 Jeg syns gavekort er en fin gave, men foretrekker universal-kort fremfor gavekort til én spesiell butikk/kjede.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #8 Skrevet 20. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg for min del synes gavekort er kjempeskuffende. Det er nødløsningen om en person ikke klarer hoste opp ett eneste ønske engang. Anonymkode: d7e26...221 Når folk ikke klarer å komme med noen skikkelige ønsker, så blir det enten gavekort eller noe ubrukelig dilldall. Anonymkode: 8712a...f12 1
Arkana Skrevet 20. november 2017 #9 Skrevet 20. november 2017 Jeg husker fremdeles første året jeg feiret jul med min manns storebror, kone og to barn. Alle gav gavekort til alle andre. Det var det særeste jeg noen gang har sett. Når det er sagt synes jeg gavekort er en god idé hvis det er det de ønsker seg. Mine eldste nevøer og nieser ønsker seg bare penger. Jeg må innrømme at jeg ikke er så glad i å gi penger i julegave, men etter noen forsøk på å finne andre ting de ønsket seg har jeg bare kapitulert. I det minste blir de glad for gaven og det er enkelt for oss. Jeg blir forøvrig selv glad for gavekort. Det som står øverst på min ønskeliste er gavekort på Amazon. Jeg kjøper mange bøker så det er virkelig helt supert å få.
Honey Dew Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 Gavekort på for eksempel Bik Bok og Kicks
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #11 Skrevet 21. november 2017 Kjøp et par touch-screen hansker, en julesjokolade og så gavekort på resten av summen du vil gi. Pakk det i en og samme gave. Synes det er kjekkere å både gi og få en pakke enn en konvolutt. 😉 Anonymkode: 32b55...902
JackIost Skrevet 23. november 2017 #12 Skrevet 23. november 2017 Nei! Å gi gavekort er ikke en gave, det er å gi en jobb. Man må gå ut, fundere hva man skal kjøpe, og det er det mange som ikke gidder. Dermed får butikken pengene uten at gavekortet blir brukt i mange tilfeller. Gavekort til flere milliarder blir rett og slett ikke brukt hvert eneste år. Om man har dårlig fantasi, gi heller cash https://www.nrk.no/ostlandssendingen/kaster-bort-milliarder-pa-ubrukte-gavekort-1.13256684
lemoncake Skrevet 24. november 2017 #13 Skrevet 24. november 2017 6 timer siden, JackIost skrev: Nei! Å gi gavekort er ikke en gave, det er å gi en jobb. Man må gå ut, fundere hva man skal kjøpe, og det er det mange som ikke gidder. Dermed får butikken pengene uten at gavekortet blir brukt i mange tilfeller. Gavekort til flere milliarder blir rett og slett ikke brukt hvert eneste år. Om man har dårlig fantasi, gi heller cash https://www.nrk.no/ostlandssendingen/kaster-bort-milliarder-pa-ubrukte-gavekort-1.13256684 En jente på 16 år synes nok ikke at det er et ork å dra på shopping. Hun synes sikkert det bare er kjekt å få lov å kjøpe det hun liker. Blir sikkert brukt opp fort vil jeg tro også! Trenger ikke være gavekort på en bestemt butikk, men på er kjøpesenter. Er annet gavetips er jo gavekort på kino. Det blir sikkert også satt pris på!
Wonders Skrevet 24. november 2017 #14 Skrevet 24. november 2017 På 20.11.2017 den 15.47, AnonymBruker skrev: Er gavekort noe å gi en jente på snart 16? Er tom for ideer . Anonymkode: 396c0...9d6 Ja ja og atter ja. Gavekort er knall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå