Gå til innhold

Philips støvsuger på Europris ok?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den koster 999,-. Jeg har ikke barn, ikke noen dyr, eller masse tepper. Liten leilighet. Har den grei kvalitet så jeg kan regne med at den varer i 6-7 år?

TS

Anonymkode: c5b41...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk etter reviews på nett. Vanligvis ligger vel en god støvsuger noe høyere enn dette, men man kan jo være heldig og finne noe bra og billig iblant. Men tror som sagt jeg ville lest litt om andres erfaringer før jeg gikk for den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at pris, merke og til og med modell har alt og ingenting å si i denne bransjen.

Du kan finne dårlige støvsugere til 2000k og fine under 1000k.

Jeg vet, vi har en støvsuger pr etasje, og de dårligste lever kun knapt 1-2 år.

Selv de beste har også behov for å skifte deler en gang i blant, da er de stor forskjell hvor enkelte dette lar seg kjøpe, skaffe.

Akkurat nå hadde en kjede tilbud på Miele, min erfaring var at C1 modellen til ca. 1000 er MYE for pengene.

Anonymkode: 2c217...edb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en støvsuger til jeg hadde kjøpt for 650kr på Elkjøp i 3 år i kollektiv, den lever sikkert enda (den ble igjen da jeg flytta derfra). En støvsuger er ikke et komplisert produkt. De fleste fungerer helt fint så lenge de har et ok filter og man ikke har noe spesielle behov som for eksempel en langhåret hund eller lignenede. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...