Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hjelp meg Pls!!!!! Facebook hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil dette si?

er på Facebook ?

hvor kan man finne hemmelige samtaler? Hvordan skjuler man? Hva er dette?

Anonymkode: 3f3f6...c1f

Skrevet

image.jpeg

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det står helt tydelig i bildet du har lagt ved, det er kryptering av datatrafikken slik at det ikke er like lett å avlytte samtalene dine.

https://www.facebook.com/help/messenger-app/1084673321594605/

Anonymkode: 70b67...3a1

Skjønnte ikke. Kjæresten min har innstillingen på. Og er redd han bruker det for å være utro

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønnte ikke. Kjæresten min har innstillingen på. Og er redd han bruker det for å være utro

Dette lurer jeg også på! 
Av samme grunn :(

Er det samtaler man har som blir hemmelige og gjemt, ala privat vindu i webbrowseren som ikke lagres i noe logg , 
eller hva er det egentlig??? 

Anonymkode: 432a1...aa6

Skrevet

Når man har en hemmelig samtale med noen så kommer det opp "du har fått en melding av noen" når telefonen er låst istedet for "xxx har sendt en melding". Hvis man går inn på messenger så kan man se at man har to samtaler med samme person, men tror det er en svart ring rundt bildet på den hemmelige samtalen eller noe i den duren. Når man sender en melding i denne modusen så kan man velge at meldingene slettes etter x sekunder, men jeg tror nok ikke kjæresten din bruker det fordi han er utro. Da er det faktisk mer effektivt å bare slette hele samtalen etter hver gang, siden det jo er mer mistenksomt hvis du hadde oppdaget at han har en hemmelig samtale med en ukjent jente. Tror også funksjonen ble aktivert automatisk hos meg da oppdateringen kom, så ikke sikkert han bruker det engang :) 

Anonymkode: 21f66...1df

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når man har en hemmelig samtale med noen så kommer det opp "du har fått en melding av noen" når telefonen er låst istedet for "xxx har sendt en melding". Hvis man går inn på messenger så kan man se at man har to samtaler med samme person, men tror det er en svart ring rundt bildet på den hemmelige samtalen eller noe i den duren. Når man sender en melding i denne modusen så kan man velge at meldingene slettes etter x sekunder, men jeg tror nok ikke kjæresten din bruker det fordi han er utro. Da er det faktisk mer effektivt å bare slette hele samtalen etter hver gang, siden det jo er mer mistenksomt hvis du hadde oppdaget at han har en hemmelig samtale med en ukjent jente. Tror også funksjonen ble aktivert automatisk hos meg da oppdateringen kom, så ikke sikkert han bruker det engang :) 

Åja, tusen takk for så brs svar! :)

Skrevet

Kanskje vurdere å gjøre det slutt, siden du tror han kan være utro? Må være slitsomt å være i et sånt forhold 

Anonymkode: 3f39a...dce

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei fy fader, så man kan ha 1 uskyldig samtale og 1 "ulovlig" samtale med samme person og kun vise kjæresten sin den uskyldige samtalen for å ikke vekke mistanker, siden den hemmelige sletter seg selv?! 
:(

Anonymkode: 432a1...aa6

Skrevet

Så tungvint xD JEg har deaktivert ALT av varsler på min telefon, jeg hater push-varsler, å får ikke sett messenger, snapchat, tinder eller noe annet så fremt jeg faktisk går inn på den spesifikke appen. Du kan også velge at lås-skjermen ikke skal vise varsler

Anonymkode: b8301...b82

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vurdere å gjøre det slutt, siden du tror han kan være utro? Må være slitsomt å være i et sånt forhold 

Anonymkode: 3f39a...dce

Har grunner for å mistenke han til det.

og er ikke så lett å slå opp da man elsker noen. 

Derfor spør jeg denne gruppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...