Gå til innhold

Å kunne dating "spillet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne mener at en kvinne som er erfaren innen dating har større sjanse for å "vinne"  en mann enn ei som ikke har datet eller hatt kjæreste. Men dette synes jeg høres litt trangsynt ut?  Er det ikke hvem mannen evt liker best som har størst sjanse?  Isåfall så er det uansett håpløst for meg som aldri har hatt kjæreste :P

Anonymkode: 8bc79...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er greit med LITT datingerfaring ettersom du lærer etterhvert. Men det er på ingen måte jo mer jo bedre. De som har datet veldig mye har jo også gått på noen smeller - alt som ikke er permanent er midlertidig, og da sier det seg selv at det har vært noen sårede følelser. Mange tipper heller mot lei og bitter enn mot "trygge".

Anonymkode: 90236...628

Skrevet

Jeg fikk meg kjæreste uten "spill hvertfall". Ble med i en organisasjon, traff en fyr jeg hadde møtt noen ganger før, fikk en god tone, han inviterte meg på et arrangement og noen uker senere var vi sammen. Ingen av oss var på aktivt leting da. Så det går an å ha flaks å slippe unna hele letingen/datingen/spillet. 

Jeg liker ikke å snakke om spill. Det handler jo mest om å møte noen man liker.

Anonymkode: 010a2...b0d

Skrevet

Jeg har ikke erfaring. Jeg faller nemlig aldri for noen. Vel, så vidt jeg har datet. Men ikke halvparten som de fleste andre. 

Anonymkode: 8bc79...814

Skrevet

Om det er snakk om ren tinder-dating, så kanskje. Om det er snakk om å finne mennesker man faktisk liker, så er jo personlig kjemi viktigst. Jeg er ikke den peneste eller den mest utadvendte, men siden mannen falt for meg så var det jo jeg som ble kjæresten hans. Vi har vært sammen i mange år

Anonymkode: 0bbd7...86b

Skrevet

Jeg har fått gode tilbakemeldinger på at jeg ikke driver med dating"spill", likevel så har enkelte tenkt at jeg gjør det (tror sistnevnte er gruppen som selv holder på med dating"spill" og tolker andre ut i fra det? Det går sjeldent bra for de har programmert meg (som en robot) på forhånd (hvordan jeg bør reagere, oppføre meg, hva jeg bør si, når jeg bør ta kontakt) og når ting ikke går slik de forventer det (ut i fra datingråd/spill/div) blir det fort surr.

Jeg orker ikke å lære meg alle datingreglene og spillet..de som har gitt meg positive tilbakemeldinger har sagt at det er behagelig å date noen som ikke er programmert inn på forhånd/er seg selv og der er jeg enig.

Anonymkode: 07eef...cb2

• Liker 1
Skrevet

Det med spill er bare tull. Vær deg selv og gjør det du føler er naturlig så vil du finne en som passer til deg.

Litt erfaring er kjekt i forhold til at man lærer hvilke typer man passer sammen med, hva man bør se etter, hva som er faretegn osv. Men de som spiller spill tror jeg oppnår svært lite med det. Det er heller en fare for at den andre parten mister interessen. Det er egentlig veldig enkelt. Er man interessert så viser man det. Hvis ikke så holder man seg unna. Ferdig.

Anonymkode: ef732...b7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...