Fordbabe1987 Skrevet 11. mars 2005 #21 Skrevet 11. mars 2005 Æsj!!! håper det ikke er normalt å lukte på damtruser ferr menn, for da ska æ gjæm mine
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #22 Skrevet 11. mars 2005 ÆÆÆÆsssjjjj !!! Jeg er mann...men vet og har sett litt for mye av all den guffa og gørr som kan samle seg i ei dametruse. Vet dere andre menn egentlig hva dere driver med ?? Nei, fysj. Garp.. JA, jeg slikker gjerne jenter ++, toppers det, men, altså dette med de brukte trusene.. DET..vel..da ligger man rimelig langt nede når en vil lukte på dette..
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2005 #23 Skrevet 11. mars 2005 Æsj!!! håper det ikke er normalt å lukte på damtruser ferr menn, for da ska æ gjæm mine Hadde engang en diger fest hjemme hos meg. På badet har jeg en skittentøyskurv med lokk. Like før festen så dusjet jeg, og kastet dagens klær der. Dagen etterpå la jeg merke til at de klærne lå nederst, men at alle trusene lå på toppen... Det er nokså rart å tenke på at noen har sett eller tatt på (eller gud vet hva) på trusene mine..! Har blitt litt paranoid etter denne opplevelsen. Truser bør være en privatsak! Selv om det er litt morsomt også. Håper personen fikk glede av det
Potetskrell Skrevet 11. mars 2005 #24 Skrevet 11. mars 2005 Hehe.. Dette er nok en ganske utbredt fetisj.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå