Gå til innhold

Brukte dametruser !

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er visstnok en del menn som liker å bruke/lukte på brukte dametruser når de onanerer.

Er dette "normalt" eller en fetish ? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig ikke at det er normalt :o

Gjest nok en mann
Skrevet

jeg vet at man i Japan i en periode kunne finne automater som solgte nettopp brukte jentetruser. Disse skulle da garantert være brukt av ei jente i minst tolv timer før de ble pakket inn i vakuum og lagt i en automat.

Men dette var i japan for noen år siden, vet ikke om de fortsatt har slike automater. Automatene stod forresten gjerne inne på herretoalette, like ved siden av kondomautomatene...

Selv har jeg aldri skjønt poenget. Kan vel kanskje skjønne det om vi snakker om rene truser, men ikke brukte.

Skrevet

Det er normalt å ha fetisjer (ting man tenner ekstra på), så det er nok ganske normalt å tenne på brukte dametruserogså.

Jeg kjenner flere gutter som synes det er skikkelig sexy å lukte på ei brukt dametruse, og jeg skjønner de forsåvidt også -for lukten av kjønn er utvilsomt opphissende!

Nelle

Skrevet
Du får lukte på en mannebokser som har vært brukt på trening, så blir du garantert kurert...
Gjest Daniella_
Skrevet
Du får lukte på en mannebokser som har vært brukt på trening' date=' så blir du garantert kurert...[/quote']

:hoho::kvalm:

Skrevet
Håper virkelig ikke at det er normalt :o

Jeg vil si det er normalt, men vet ikke om det er vanlig. :wink:

Uansett så er det ikke noe som skader andre, og da er det etter min mening greit!

Skrevet

jeg saumfarer damas skittentøyskurv hver uke på desperat leting etter brukte truser..

nam nam

Skrevet
jeg saumfarer damas skittentøyskurv hver uke på desperat leting etter brukte truser..

nam nam

:ler:

Skrevet

truser? Finnes det noen som bruker slikt enda?

:sjarmor:

Det er jo best med truseløst vel?

På en annen side. Det en virkelig kan gjøre om en har sex utendørs er å legge fra seg trusene...

Kanskje de blir funnet av noen som liker å lukte på...

Skrevet

har ikke hørt om folk som sniffer brukte dametruser, men om menn som bruker dametruser.. For noen en fetish for ander en del av det å transe..

Om gubben hadde kommet valsende ut fra badet med MINE truser hadde jeg nok eksplodert, han hadde nok fått beskjed å om kjøpe egne :wink:

Gjest transe 22
Skrevet

Er det noen som er interessert i mine. Det er absolutt ikke fittelukt av dem:*SSSSS*

Skrevet

Hvor mye kan man selge disse trusene for, tro? Har litt dårlig råd for tida. Kunne vært fint å finansiere NRK-lisensen med brukte truser! :ler:

• 1 måned senere...
Gjest psniff
Skrevet

velbrukte dametruser kan lett selges for 200-400 kroner

Selv saumfarer jeg svigermors skittentøykurv og truseskuff så ofte jeg kan

Gjest Chrizzy
Skrevet
Det er visstnok en del menn som liker å bruke/lukte på brukte dametruser når de onanerer.

Det er sikkert bare i mangel på noe annet :ler: Sånn typen dama bortreist eller ingen dame :)

Skrevet

Kanskje jeg kan livnære meg på trusesalg når jeg begynner på skolen igjen til høsten... 8)

Gjest seroxata
Skrevet

høhøh, jeg har faktisk prøvd å selge brukte truser på nettet.. var egentlig en spøk, men fikk faktisk et par som var interresserte! :hoho:

'Dessverre var jeg ikke sikker på om de mente helt alvor, ellers hadde jeg tjent en rask tusenlapp!

Skrevet

Selv saumfarer jeg svigermors skittentøykurv og truseskuff så ofte jeg kan

:o :o :kvalm:

Skrevet
høhøh, jeg har faktisk prøvd å selge brukte truser på nettet.. var egentlig en spøk, men fikk faktisk et par som var interresserte! :hoho:  

'Dessverre var jeg ikke sikker på om de mente helt alvor, ellers hadde jeg tjent en rask tusenlapp!

:hoho:

Der har vi ekstrainntekten, ja!

Gjest seroxata
Skrevet

:hoho:

Der har vi ekstrainntekten, ja!

Heehee, jepp :sjarmor: Vurderer egen nettside, haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...