Olifant Skrevet 30. januar 2005 #21 Skrevet 30. januar 2005 Stå på ditt! Surt hvis du skal sitte og irritere deg over musikken på din egen bryllupsdag! Lykk til! :-)
Gjest MrsL Skrevet 30. januar 2005 #22 Skrevet 30. januar 2005 Hva tar han for å spille da? Og vil du ha en trubadur som spiller ett instrument eller vil du ha ett band som kanskje høres bedre ut til en slik fest ett bryllup er?
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #23 Skrevet 30. januar 2005 Vi har vel bestemt oss for de fra Steinkjer.. Annet var vel bare for og få mamma til og slutte å mase.. Er mødre plagsomt masete hos dere også? Her blir hun sur og vrang hvis ting ikke går hennes vei..
Arwen Skrevet 30. januar 2005 #24 Skrevet 30. januar 2005 Mamman min har faktisk vært super hun. Har fått bestemme alt selv uten noen form for innblanding. De har bare komemt med forslag når vi har spurt. *heldig*
Catzy Skrevet 30. januar 2005 #25 Skrevet 30. januar 2005 Mamma er litt av og på. Hun maser om ting hun synes er viktig. Slik som at hun mener vi bør sette sølvbestikk og ikke stålbestikk på gavelisten. Andre ting gir hun seg fort med. (Siste var: Nei, mamma, jeg VIL ikke ha brudestøvler til mitt SOMMERbryllup - bare fordi de er litt mer stødige å gå med... Hun ga seg fort.) Tror jeg ville vært mer fornøyd med et kult band enn en trubadur. Men det er jo noe med generasjoner og sånn. Stå på det dere vil. (I hvertfall hvis dere betaler akkurat den biten selv. ) Catzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå