Gå til innhold

Musikk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

synes dere at 6000 er mye og betale for musikken?

De det er snakk om må da kjøre fra Steinkjer og opp til Bodø, tar seg av rigging og alt slikt selv. Alt er inkludert i prisen, kjøringen opp og ned, taffelmusikk, underholdning til kaffe, dansemusikk fra 21-02(var noe til, men det husker jeg ikke i farten). De spiller alt mulig. Har hørt dem i aksjon og har veldig lyst til og booke dem..

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker de og ønsker deg live-musikk så synes jeg ikke det er så galt.

Personlig synes jeg det er horribelt mye penger å bruke på å høre coverlåter hele kvelden ;)

Skrevet

Det blir fort noen tusen med et lokalt band, så medregnet reisetid syntes jeg det hørtes ut som en "normal" pris. Er jo fortsatt mye penger, da...

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg regnet litt på det. Er dette noe dere har råd til?? 6000 kroner er tross alt masse penger.... Kanskje en annen måte å gjøre det på er å brenne de sangene dere ønsker på CD???

Skrevet

6000,- inkl. kjøring fra Steinkjær til Bodø??? Nei, det er billig det

Skrevet

Det er veldig rimelig synes jeg! Mange live-band som tar mye mer enn det. Så det er bare å slå til! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

nevnte dette for mamma sist jeg pratet med henne.. svaret hennes var at hun hadde da aldri vært i bryllup dær de hadde live musikk.. Hørtes dermed ut som om at dette var noe som ikke måtte finne sted.

Hallo sier nå jeg. Vi har tenkt mye på det, regnet på det og har lyst til og slå til. Synes prisen ikke var så ille når man tenker på at det inkluderer kjøring tur/retur og spillingen.

Får se hva det blir til..

Skrevet

Synes ikke det høres mye ut!!! Vi skal betale 5000,- og det inkluderer kjøring på ca. 5- 6 mil. Synes du skulle gjøre det, jeg.Det blir mer liv med et live- band!!! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det vi også mener.. Litt kjedelig og ha CD`er da, hvis det er riper og slikt i dem uten at man vetd et. Midt i dansen så hopper musikken alle veier... :roll:

Vært med på det. Ikke morro...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har booket et band i nærmiljøet til i underkant av 5000 kr. Synes ikke den prisen dere har fått er så avskrekkende. Det er jo live ( og det skaper mer liv i et bryllup ) og så er det jo en bit å kjøre mellom Steinkjer og Bodø... Det finnes ikke noe band i Bodø som er billigere, da ???!!

Skrevet

6000 er ikke dyrt for reise og spilling. Vi betaler 6500 for et band som ikke skal reise, men de er så bra at vi vil ha dem til tross for at det er dyrt.

Skrevet

Jeg synes dette høres veldig rimelig ut! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal betale 5000 for et band som vanligvis tar 8000, men dette fordi jeg kjenner godt han ene i bandet.

Skrevet

Hei

6000 virker ikke som så mye å betale for musikken når de tar seg av ALL musikk. Det eneste jeg lurer på er om det ikke er litt tidlig å runde av kl 02. Festen vår kom ikke skikkelig igang før i 10-11 tiden. Kanskje det er mulig å forhandle det??

Skrevet

Synes det hørtes ut som en hel grei pris. Spesielt fordi de reiser og har med seg alt utstyr, som de rigger selv.

Catzy

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ikke dyrt, for her i Bergen ligger prisene på rundt 7000-8000 for en duo.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for svar. mamma har nå fått mast seg til at vi skal høre med en annen trubadur også.. Men etter hva jeg har forstått så har han spilt mest til vanlige fester, og spiller på oppfordring fra gjestene.

Synes ærlig talt at det ikke passer seg helt i et bryllup. Klart det at vi kan gi han en liste over sanger han kan spille, men det blir ikke de samme som med de vi har tenkt ut først..

Vi vet hva og hvordan de spiller. Hadde nesten bestemt oss for at vi skulle ta dem, da mamma ringte.

Hva mener dere om at foreldre maser seg til det de ønsker i barnets bryllup?

Jeg synes det er fælt, siden jeg ikke klarer og si nei.... :roll:

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du ikke bare sier nei jeg, la de mase akkurat hvor mye du vil, men det bør jo til syvende og sist bli slik som dere ønsker.

Skrevet

Trubadur? En ekte nordnorsk en? Er det riktig i ditt bryllup? Hva tubadurer han med da?

Gjest Anonymous
Skrevet

han var med i søsterhjemmet, er det eneste jeg vet om han.. Aner ikke hva han spiller eller noen ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...