Ms. Clean Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Prøver å orientere meg i markedet for flyttevask og lurer på følgende: 1. Har du brukt et flyttevaskbyrå ? 2. Hvor mye kostet det ? 3. Fikk du noen problemer med det i ettertid ? 4. Hvor i landet var dette ?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 4 minutter siden, Ms. Clean skrev: Prøver å orientere meg i markedet for flyttevask og lurer på følgende: 1. Har du brukt et flyttevaskbyrå ? 2. Hvor mye kostet det ? 3. Fikk du noen problemer med det i ettertid ? 4. Hvor i landet var dette ? Har vært borti et par i Buskerud. Laveste pristilbud jeg fikk var vel 60,- pr kvadrat og høyeste jeg hørte om var 100,- pr kvadrat. Har ikke hatt problemer med noen av de, om noe var feil for meg så sa de at de ville komme tilbake å rette opp. Tok ikke i bruk denne rettigheten, hadde også kontrakt med de så jeg følte meg trygg. Anonymkode: 8cf4f...d14
Million Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 3 timer siden, Ms. Clean skrev: Prøver å orientere meg i markedet for flyttevask og lurer på følgende: 1. Har du brukt et flyttevaskbyrå ? Ja, i fjor sommer. Brukte et byrå fra Oslo til flyttevask av en 86 kvm leilighet 2. Hvor mye kostet det ? Hvis jeg ikke husker feil; 3700 kr 3. Fikk du noen problemer med det i ettertid ? Nei, ingen. De gjorde en god jobb. Kjøper av boligen godkjente flyttevasken uten anmerkninger. 4. Hvor i landet var dette ? Akershus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå