Gjest Butterflygirl Skrevet 28. januar 2005 #1 Del Skrevet 28. januar 2005 Opplever noe forferdelige magesmerter som fører til flere doturer om gangen. Jeg får oftere vondt i magen og får diare når jeg går på pillen enn når jeg ikke gjør det. Og ofte er det snakk om flere doturer og smerter som kommer og går i 1 time. Fikk litt vondt i magen idag og løp på do. Altså, denne gangen er det ikke snakk om store smerter. Men bare veldig ubehagelig i magen. Er det kanskje omgangssyke?Men er ikke kvalm eller har feber. Kan man få sånne bivirkninger av pillen gjennom hele måneden, eller får man bare bivirkninger i begynnelsen? Altså de første dagene man begynner på pillen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #2 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg syns det høres ut som magesår/katarr. Får du vondt etter du har spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Butterflygirl Skrevet 28. januar 2005 #3 Del Skrevet 28. januar 2005 Ikke alltid. Men idag ja. Spiste 2 brødskiver med salami og majones og drakk litt varmt vann. har spist alt dette her før. Ikke skjedd noe lignende. Nå sitter jeg her med tom mage. Men tørr ikke å spise noe. Er sulten, har tømt alt. Men føler fortsatt ikke at magen er helt normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #4 Del Skrevet 28. januar 2005 Ikke alltid. Men idag ja. Spiste 2 brødskiver med salami og majones og drakk litt varmt vann. har spist alt dette her før. Ikke skjedd noe lignende. Nå sitter jeg her med tom mage. Men tørr ikke å spise noe. Er sulten' date=' har tømt alt. Men føler fortsatt ikke at magen er helt normal.[/quote'] Se det ann litt. hvis det fortsetter kan de godt hende det er en katarr eller noe. Rart at p-piller skal gi en sånn bivirkning. Jeg har hatt mye mageproblemer og da var det mange turer på do, og smerter i magen etter jeg hadde spist. Men forhåpentligvis er det bare et virus eller noe sånn. Får håpe det går seg til, ellers blir det legen vet du :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå