AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Hallo alle sammen. Noen som har erfaring med Fisting ? Eller og bli fyldt opp med hele handa i musa. Anonymkode: 21b03...aff 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Jeg og eksen drev mye med det. Var deilig, men jeg gjorde det nok mest fordi han tente på det. Jeg endte alltid med store rifter som svei noe grådig uansett hvor mye vi varma opp. Han hadde svære hender. Anonymkode: 36641...d7c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 Syns ikke det er så godt men kjæresten min tenner på det. Dog så putter han ikke hele knyttneven inn men som regel alle fingrene. Noen ganger kjører vi på med fire fingre pluss penis.. Da må jeg isåfall være ekstremt våt!! Det kan være vondt men hvis man gjør det rolig og ikke altfor hardt så går det greit Anonymkode: cea1e...4d0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 Virker bare smertefullt.Anonymkode: cc113...7a7 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 Jeg gjorde det på eksen, men mest fordi han likte det så godt. Ikke skjønner jeg hvorfor Anonymkode: 1d2e0...fb9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Har gjort det en del ganger, og har alltid vært ubeskrivelig deilig. Får en enormt så deilig orgassme av det og nyter det som bare det. Men viktig og bruke tid samt litt glidemiddel. Kjæresten min er en dreven gutt som vet hva som er behagelig. Anonymkode: 21b03...aff 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #7 Skrevet 20. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gjort det en del ganger, og har alltid vært ubeskrivelig deilig. Får en enormt så deilig orgassme av det og nyter det som bare det. Men viktig og bruke tid samt litt glidemiddel. Kjæresten min er en dreven gutt som vet hva som er behagelig. Anonymkode: 21b03...aff Måten du skriver på gjør at en lurer på om du er en mann. Stemmer det? Anonymkode: 0c01b...cea 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #8 Skrevet 20. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måten du skriver på gjør at en lurer på om du er en mann. Stemmer det? Anonymkode: 0c01b...cea Det stemmer sikkert at måten vedkommende skriver på får deg til å lure på om vedkommende er en mann. Anonymkode: 09491...644 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #9 Skrevet 20. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo alle sammen. Noen som har erfaring med Fisting ? Eller og bli fyldt opp med hele handa i musa. Anonymkode: 21b03...aff Mulig du er mest interessert i svar fra damer her, men allikevel. Var sammen med ei dame tidligere som elsket det. Hun fikk voldsomme orgasmer av det. Fordelen med å inkludere fisting hvis hun liker det er at man kan variere mye å ha sex mye lenger enn ved et vanlig knull. Anonymkode: cfbd2...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #10 Skrevet 20. november 2017 Det er sykt godt, er ikke noe jeg "driver med" men har blitt fista noen ganger ja, og det er ikke på den måten jeg trodde fisting var at man liksom bokser med knyttneven inn og ut av vagina, men det å sakte men sikkert bli så opphisset at finger etter finger sklir inn, og kjenne inngangen og kjedeveggene strekke seg ut er deilig på en helt annen måte enn noe som kan sammenlignes med penetreringssex og er mentalt opphissende og fascinerende, så når alle fingrene eller hånden til slutt er inni så gjør bare den minste bevegelse himmelsk godt! Jeg kan få intens vaginal + kroppsorgasme bare av at fingrene eller hånden vrir seg en centimeter i rolig tempo og må overhodet ikke "håndknulles" på noe vis. Bare det å strekkes ut får meg på randen til orgasme. Det er noe ubeskrivelig digg med å bare være så sykt fyllt opp, og når man er helt fyllt opp så stimuleres jo alle nervene i vagina samtidig og det hele blir veldig veldig intenst og ja fabelaktig om jeg kan kalle det det! Anonymkode: 1b7d7...4a9 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #11 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er sykt godt, er ikke noe jeg "driver med" men har blitt fista noen ganger ja, og det er ikke på den måten jeg trodde fisting var at man liksom bokser med knyttneven inn og ut av vagina, men det å sakte men sikkert bli så opphisset at finger etter finger sklir inn, og kjenne inngangen og kjedeveggene strekke seg ut er deilig på en helt annen måte enn noe som kan sammenlignes med penetreringssex og er mentalt opphissende og fascinerende, så når alle fingrene eller hånden til slutt er inni så gjør bare den minste bevegelse himmelsk godt! Jeg kan få intens vaginal + kroppsorgasme bare av at fingrene eller hånden vrir seg en centimeter i rolig tempo og må overhodet ikke "håndknulles" på noe vis. Bare det å strekkes ut får meg på randen til orgasme. Det er noe ubeskrivelig digg med å bare være så sykt fyllt opp, og når man er helt fyllt opp så stimuleres jo alle nervene i vagina samtidig og det hele blir veldig veldig intenst og ja fabelaktig om jeg kan kalle det det! Anonymkode: 1b7d7...4a9 Og derfor liker noen kvinner en større penis enn normalt. Opplevelsen av å bli fylt opp. Alle nærver i hele vagina og klitoris kjenner det. Mer enn nok følelsen. Anonymkode: 0c01b...cea 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #12 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og derfor liker noen kvinner en større penis enn normalt. Opplevelsen av å bli fylt opp. Alle nærver i hele vagina og klitoris kjenner det. Mer enn nok følelsen. Anonymkode: 0c01b...cea Har nok endel med størrelse på vagina å gjøre. Jeg for min del foretrekker en gjennomsnittlig penis. Anonymkode: 7f137...542 1
FluffyJuggernaut Skrevet 20. november 2017 #13 Skrevet 20. november 2017 Jeg har bestandig vært så fascinert av folk som praktiserer fisting. Jeg syns bare det høres kjempe vondt ut. 1
Kragebein Skrevet 20. november 2017 #14 Skrevet 20. november 2017 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Kragebein, mod
bjor33 Skrevet 20. november 2017 #15 Skrevet 20. november 2017 Jeg prøvde flere ganger med min ex-kjæreste. Hyggelig opplevelse 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå