Gjest mimi Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Jeg kjøpte en tube på 30ml på salg igår, kostet 100kr og det er første gangen jeg bruker denne. Først hatet jeg lukten, men etter å ha lagt den på leppene var det umulig å mislike den. Tror den kommer til å være min favoritt fremover. Hvor på nettet kan man få kjøpt denne kremen???
MiniMjau Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 strawberrynet. du finner link et sted her i kg. "kgs parfymeri".
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Enig, den lukter ikke så veldig bra med en gang men det gir seg litt etter hvert syns jeg. Kremen er også super hvis man har brent seg. Roer ned huden veldig raskt
silja Skrevet 28. januar 2005 #4 Skrevet 28. januar 2005 HATEr så sinnsykt den lukta! takler den bare ikke.....
MiniMjau Skrevet 31. januar 2005 #5 Skrevet 31. januar 2005 kremen kan brukes på tørre lepper også. jeg har vært forkjølet kjempelenge og har blitt tørr og sår under nesen(av snytepapiret...) og da er det superdeilig å smøre på litt 8 hour krem der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå