Undine86 Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Jeg vil farge håret mitt copper/ildrødt. Og lurer på hvilken "hjemmefarge" som er best.
Undine86 Skrevet 20. november 2017 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2017 Er det noen som har erfaring med Korres sine nye hårfager? Har kjøpt en pakke med intense copper blonde.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 3 timer siden, Undine86 skrev: Er det noen som har erfaring med Korres sine nye hårfager? Har kjøpt en pakke med intense copper blonde. Jeg kjøpte Korres hårfarge i 3.0 og 6.1. Blandet de to sammen, men det ble nesten helt svart :O Jeg bruker vanligvis Loreal, da ble hårfargen lysere med de samme fargekodene. Måtte avfarge og kjøpe 5.0 og 6.1 for få mørk askebrun farge som jeg ville ha. Er fornøyd Hodebunnen blir ikke itchy som når jeg bruker Loreal hårfarge. Vær obs på at man ikke får med hansker i hårfarge eskene til Korres! Anonymkode: 38dc9...e58
Perelandra Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 Hennafarge! Har brukt det i nærmere tjue år for å forsterke min naturlige røde hårfarge. For meg gir det den beste fargen. Andre farger blir enten for kalde eller for brune. Henna gir en kraftig, varm, vakker og naturlig rødfarge. I tillegg virker henna pleiende på håret. Ulempen er at det visst ikke går an å fjerne hennafargen igjen, men dette har jeg ingen erfaring med selv. Jeg kjøper henna i innvandrerbutikk, men det kan også kjøpes på apotek eller hos Lush.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå